مطالب مرتبط:
سفیر ایران در دوحه: رییسی با شیخ تمیم در الجزایر دیدار می کند
رییسی با شیخ تمیم در الجزایر دیدار می کند
رییسی با شیخ تمیم در الجزایر دیدار می کند
سفیر ایران در دوحه: رییسی با شیخ تمیم در الجزایر دیدار می کند
رییسی در الجزایر با شیخ تمیم دیدار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 07:102024-03-02سياسي

رییسی عازم الجزایر شد


رییس جمهور به منظور دیدار رسمی دوجانبه و حضور در هفتمین نشست مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز (GECF) دقایقی پیش با بدرقه محمد مخبر عازم پایتخت الجزایر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رییسی در راستای تقویت همکاری های کشورمان با سازمان ها و اتحادیه های منطقه ای و بین المللی و نیز گسترش روابط با کشورهای مسلمان و همسو، بامداد شنبه در صدر هیات عالی رتبه اقتصادی و سیاسی، به دعوت رسمی عبدالمجید تبون، رییس جمهور الجزایر عازم الجزیره پایتخت این کشور خواهد شد.

رییس جمهور در این سفر علاوه بر سخنرانی در هفتمین نشست مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز با دیگر سران و مقامات عالی رتبه شرکت کننده نیز دیدار و رایزنی خواهد داشت.

رییسی همچنین روز یکشنبه به طور رسمی از سوی آقای عبدالمجید تبون در کاخ ریاست جمهوری الجزایر مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

دیدار و گفتگو با همتای الجزایری و برگزاری نشست مشترک هیئت های عالی رتبه 2 کشور و امضای چند سند همکاری مشترک از جمله برنامه های روز دوم سفر دکتر رییسی است.

سفر رسمی رییسی چهارمین سفر روسای جمهوری اسلامی ایران به الجزایر است که با فاصله ای حدودا 14 ساله پس از سفر سال 1389 رییس دولت دهم انجام می شود.


برچسب ها: سران کشورهای صادرکننده گاز - رییس جمهور - الجزایر - عبدالمجید تبون - جمهور - رییس - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

رییسی عازم الجزایر شد

رییسی عازم الجزایر شد