مطالب مرتبط:
تاثیر رای استیناف بر نقل و انتقالات فوتبال ایران؛ گولسیانی، پریرا و منشا سهمیه داخلی محسوب می شوند؟
جبهه صبح ایران دبیرکل آقای رائفی پور
علی دایی: رکورد آقای گلی برایم مهم نیست، کاش بتوانیم در انسانیت رکورددار بشویم / مهاجرت نخبه ها معطوف به ورزش نیست، دکتر و مهندس های نخبه مان هم خارج از ایران فعال هستند
علی دایی: رکورد آقای گلی برایم مهم نیست، کاش بتوانیم در انسانیت رکورددار بشویم / مهاجرت نخبه ها معطوف به ورزش نیست، دکتر و مهندس های نخبه مان هم خارج از ایران فعال هستند / در حال حاضر نیروی متخصص و خبره در بخش های مختلف کشور کم داریم / زیرساخت های ورزش مان در حد فاجعه است و در حد چند دهه
شریف: به زودی مربیان جوان به فوتبال ایران تزریق می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 17:202024-03-04ورزشي

وضعیت ویژه آقای گل سابق؛ در انتظار خداحافظی منشا با فوتبال ایران؟


بازیکنان خارجی در شرایطی در فوتبال ایران کار خود را پیش می برند که در یک دهه اخیر، کمترین بازیکن خارجی با دوران حضور نسبتاً طولانی در فوتبال ایران ماندنی شده است.

- بازیکنان خارجی در شرایطی در فوتبال ایران کار خود را پیش می برند که در یک دهه اخیر، کمترین بازیکن خارجی با دوران حضور نسبتاً طولانی در فوتبال ایران ماندنی شده است.

مهاجم نیجریه ای بعد از کنار گذاشته شدن از فهرست فولاد، فعلاً بدون تیم مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفوتبال 360، بازیکنان خارجی در شرایطی در فوتبال ایران کار خود را پیش می برند که در یک دهه اخیر، کمترین بازیکن خارجی با دوران حضور نسبتاً طولانی در فوتبال ایران ماندنی شده است.

در این میان البته موارد استثنایی هم وجود داشته و باید به دوران طولانی مدت حضور بازیکنانی لوسیانو پریرا، گیورگی گولسیانی و البته گادوین منشا در فوتبال ایران اشاره داشت.

پریرا بعد از جدایی پرماجرایش از مس رفسنجان به فولاد خوزستان پیوسته، گولسیانی در پرسپولیس مشغول به فعالیت است اما آینده کاری منشا در فوتبال ایران مشخص نیست و احتمال پایان کار او در فوتبال باشگاهی ایران وجود دارد.

منشا که از شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به جمع بازیکنان شاغل در فوتبال ایران اضافه شد و به تیم پیکان تهران پیوست، رفته رفته توانست با نمایش های چشمگیر


برچسب ها: فوتبال ایران - فوتبال - بازیکن - بازیکنان خارجی - ایران - بازیکن خارجی - بازیکنان
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ویژه آقای گل سابق؛ در انتظار خداحافظی منشا با فوتبال ایران؟

وضعیت ویژه آقای گل سابق؛ در انتظار خداحافظی منشا با فوتبال ایران؟