مطالب مرتبط:
نماینده ادوار استان مرکزی: انتخابات صحنه ای برای قهر از صندوق ها نیست/ گره گشایی از مشکلات با مشارکت حداکثری
امروز این مدارس استان تهران «غیرحضوری» است
اسامی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران
رییس ستاد انتخابات: 475 داوطلب نمایندگی مجلس در استان تهران انصراف دادند
نامزد انتخابات مجلس درغرب استان تهران: با تشکیل مجلس مشورتی محلی امور سامان می گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 17:202024-02-27سياسي

رسیدگی مسئولان قضایی استان تهران به مشکلات 308 نفر


رییس کل دادگستری استان تهران به همراه مسئولان قضایی استان به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی 308 نفر از مراجعه کنندگان پرداختند و دستورات قانونی لازم را صادر کردند.

- رییس کل دادگستری استان تهران به همراه مسئولان قضایی استان به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی 308 نفر از مراجعه کنندگان پرداختند و دستورات قانونی لازم را صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کل دادگستری استان تهران به همراه مسئولان قضایی استان در برنامه ملاقات مردمی این هفته در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) حضور یافتند و به صورت چهره به چهره با مراجعه کنندگان ملاقات کرده و به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی آن ها پرداختند.

علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در این ملاقات مردمی به همراه 16 نفر از مسئولان قضایی استان ضمن استماع مستقیم و بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی 308 نفر از مراجعه کنندگان، دستورات لازم در جهت حل مشکلات آن ها را صادر کردند.

تسریع در روند رسیدگی به پرونده های قضایی، تسریع در اجرای احکام صادره، درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات ها و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان اهم درخواست های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان تهران - مشکلات حقوقی و قضایی - مسئولان قضایی - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - استان تهران
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی مسئولان قضایی استان تهران به مشکلات 308 نفر

رسیدگی مسئولان قضایی استان تهران به مشکلات 308 نفر