مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 22:552024-02-22سياسي

تشریح برنامه های انتخاباتی صداوسیمای آذربایجان شرقی


مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی از تولید و پخش 91 برنامه مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط صداوسیمای استان، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی از تولید و پخش 91 برنامه مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط صداوسیمای استان، خبر داد.

اکبر رضایی روز پنجشنبه، 3 اسفند ماه در جمع خبرنگاران در خصوص تشریح برنامه های انتخاباتی و برنامه ریزی اقدامات این اداره کل در راستای انتخابات اظهار کرد: ایام انتخابات پرمشغله ترین روزها برای صداوسیما است به طوری که طی سه ماه اخیر 200 شبکه به شبکه های تلویزیونی اضافه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: هم اکنون در سطح استان ما 16 شبکه ی استانی داریم که 14 شبکه تلویزیونی و 2 شبکه مربوط به رادیو است.

وی با بیان اینکه نگهداری و تولید محتوا برای شبکه های تلویزیونی بسیار مهم و حساس است، افزود: در بخش تولید محتوای انتخابات تلاش ما این بوده است تا دیدگاه های مختلف مطرح در استان در آنتن حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: تاکنون هشت مناظره در بین کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط صداوسیمای آذربایجان شرقی ضبط شده است که بخشی از آن ها پخش شده و برخی دیگر در حال پخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های انتخاباتی صداوسیمای آذربایجان شرقی

تشریح برنامه های انتخاباتی صداوسیمای آذربایجان شرقی