مطالب مرتبط:
نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان
هوای اصفهان دوباره بارانی می شود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: وزیر ارشاد درباره کنسرت اصفهان تصمیم درستی گرفت
میزبانی تالار رودکی از ارکستر فیلارمونیک وستای اصفهان
توسعه پایدار و بدون آلایندگی هدف پتروپالایش اصفهان است/ آلایندگی 60 تن گوگرد مازوت سوزی نیروگاه بیشتر است یا سهم 0.02 درصدی پالایشگاه!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 09:102024-03-17اجتماعي

13 اکیپ راهداری در جاده های غرب اصفهان فعال هستند


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تیران و کرون گفت: 13 اکیپ راهداری برای خدمت رسانی به مسافران در جاده های غرب استان اصفهان در محدوده این شهرستان فعال هستند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تیران و کرون گفت: 13 اکیپ راهداری برای خدمت رسانی به مسافران در جاده های غرب استان اصفهان در محدوده این شهرستان فعال هستند.

بهنام پاکدامن در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اکیپ های فعال راهداری در مسیرهای غرب استان اصفهان، اظهار کرد: 13 تیم راهداری برای خدمت رسانی به مردم و مسافران از اول زمستان فعال بوده و فعالیت آن ها تا پایان نوروز ادامه دارد.

وی افزود: این اکیپ ها با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی بوده که بازگشایی مسیر برای تردد در روزهای برفی توسط آن ها انجام شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تیران و کرون با بیان اینکه اکیپ های راهداری با استفاده از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در جاده های این شهرستان فعال هستند، تصریح کرد: در روزهای برفی اسفندماه بیش از هزار تن شن و نمک برای بازگشایی مسیرهای بین شهری مصرف شد.

وی اضافه کرد: ماشین آلات راهداری مجهز به مخازن شن و نمک و لودرها و گریدرهای با تیغ برف روب بودند و مسیرهای تیران به سمت داران و بالعکس را بازگشایی کردند.


برچسب ها: راهداری - اکیپ راهداری - استان اصفهان - اصفهان - رییس اداره - خدمت رسانی - فعال
آخرین اخبار سرویس:

13 اکیپ راهداری در جاده های غرب اصفهان فعال هستند

13 اکیپ راهداری در جاده های غرب اصفهان فعال هستند