مطالب مرتبط:
تشکیل 29 پرونده جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان کرمان
ستایشی: تاکنون پرونده قضایی انتخاباتی تشکیل نشده و جرمی صورت نگرفته است
کاندیداهای انتخاباتی از دایره اخلاق خارج نشوند
لزوم برخورد بازدارنده با تخلفات آشکار انتخاباتی
هیچ پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل نشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 14:052024-02-29سياسي

رسیدگی به پرونده های تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت و توسط سه قاضی


دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه قاضی کشیک در دادسرای مرکز استان، کار رسیدگی به پرونده های جرائم و تخلفات انتخاباتی را انجام می دهند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه قاضی کشیک در دادسرای مرکز استان، کار رسیدگی به پرونده های جرائم و تخلفات انتخاباتی را انجام می دهند.

سید علی ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با تشکر از عملکرد خوب رسانه های استان در پرداختن به موضوع انتخابات، افزود: در تماس با داوطلبان و لیدرهای آنها تذکرات لازم برای جلوگیری از وقوع جرایم تخلفات و حوادثی که منجر به درگیری می شود، داده شد.

وی با بیان اینکه متخلفات انتخابات در استان مورد رصد قرار می گیرند، اظهار کرد: پرونده های متخلفان و مجرمان انتخابات به صورت ویژه در شعب رسیدگی به جرایم انتخاباتی رسیدگی خواهد شد.

دادستان یاسوج با اشاره به اینکه بسیاری از افراد متخلف شناسایی و برخورد لازم با آنها انجام شده است، بیان کرد: سه قاضی کشک در دادسرای مرکز استان و در سایر حوزه های قضایی در این مدت حضور دارند و تا پایان انتخابات کار رسیدگی به پرونده های جرائم و تخلفات انتخاباتی را انجام خواهند داد.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - انتخابات - استان کهگیلویه و بویراحمد - تخلفات انتخاباتی - دادستان عمومی و انقلاب - تخلفات - استان
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده های تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت و توسط سه قاضی

رسیدگی به پرونده های تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت و توسط سه قاضی