مطالب مرتبط:
خبرنگاران برای برگزاری باشکوه جشن ملی انتخابات تلاش کنند
نمایشگاه رسانه ها زیر سایه انتخابات
نمایشگاه رسانه زیر سایه انتخابات
وزیر دفاع: حضور مردم در انتخابات بازدارندگی بسیار بزرگی ایجاد می کند
وزیر دفاع: حضور مردم در انتخابات برای دشمن بازدارندگی ایجاد می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 15:152024-02-21سياسي

تلاش برای انتخابات باشکوه مصداق دفاع از حرم است/ ایام انتخابات آزمون رسانه هاست


جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به سخنان سردار سلیمانی گفت: ایران اسلامی حرم و تلاش برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم مصداق دفاع از حرم است.

- ایسنا/گلستان جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به سخنان سردار سلیمانی گفت: ایران اسلامی حرم و تلاش برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم مصداق دفاع از حرم است.

سردار سیدموسی حسینی ظهر پنجشنبه 2 اسفند 1402 در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: منشاء قدرت از نگاه غرب تکنولوژی و ایدئولوژی است اما در عین حال بر این عقیده هستند که کشورهای مسلمان و در راس آن ایران، منشاء قدرتش ایدئولوژی است.

وی با تاکید اینکه اگر کشوری قدرت ایدئولوژی و تکنولوژی را گره بزند شکست ناپذیر خواهد شد، گفت: دشمنان قسم خورده ما معتقدند ایران اسلامی توانایی گره زدن ایدئولوژی و تکنولوژی را دارد به همین دلیل از قدرت گرفتن ما در هراسند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می کنند با تمام ابزارهایی که در اختیار دارند و از طریق جنگ شناختی با انقلاب اسلامی مقابله کنند، تصریح کرد: امروز فرزندان جمهوری اسلامی مرزهای علمی را در نوردیده اند که پرتاب ماهواره به فضا و تبدیل شدن کشور عزیزمان به ی


برچسب ها: سپاه نینوا استان گلستان - استان گلستان - نینوا استان گلستان - فرمانده سپاه نینوا - انتخابات - برگزاری انتخابات - دفاع از حرم
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای انتخابات باشکوه مصداق دفاع از حرم است/ ایام انتخابات آزمون رسانه هاست

تلاش برای انتخابات باشکوه مصداق دفاع از حرم است/ ایام انتخابات آزمون رسانه هاست