مطالب مرتبط:
ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد
ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد
سردار حسینی: تعداد جانباختگان ایران 21.5 درصد در هر 100 هزار نفر است؛ این آمار در دنیا 16.7 درصد در اروپا 5.7 درصد و در آسیا 12.7 درصد است
فرمانده سپاه زنجان: دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی ها پرورش داد
واقعیت مذاکرات عراقی-آمریکایی؛ تغییر در نقش ائتلاف بین المللی یا خروج آن؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 01:102024-03-16سياسي

اندیشکده آمریکایی: ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد


یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی نوشت: ایران نیز مانند سایر نقاط جهان در تلاش است تا خود را برای احتمال تشکیل دولت دوم ترامپ آماده کند.

مشاوران ترامپ به طور کلی در قبال ایران بسیار سختگیر بوده و وعده داده اند که سیاست به اصطلاح فشار حداکثری را افزایش دهند با این حال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی نوشت در صورت روی کار آمدن ترامپ، ایرانی ها به خاطر دستور ترور سردار سلیمانی، به او باج نخواهند داد.

در بحبوحه جنگ در غزه و اوکراین، مساله هسته ای ایران به حاشیه رانده شد اما به نظر می رسد آمریکایی ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در تلاش برای یافتن راه های جدیدی جهت جلوگیری از قدرت هسته ای ایران هستند.

اندیشکده استیمسون ، در گزارشی به قلم باربارا اسلوین کارشناس حوزه ایران می نویسد، توافق هسته ای با ایران پس از خروج دولت ترامپ از برجام در سال 2018 از هم پاشید؛ در حالی که تهران به طور کامل به آن پایبند بود.

ایران یک سال صبر کرد تا از محدودیت های برجام عبور کند و تلاش های دولت بایدن، اتحادیه اروپا و دیگران برای بازگرداندن توافق با شکست مواجه شد.

در ادامه این گزارش ادعا شده است: در سپتامبر 2023 تهران و ایالات متحده توانستند به تفاهمی غیررسمی در مورد اختلافاتی که سرعت انباشت 60 درصد اورانیوم ایران را


برچسب ها: اندیشکده آمریکایی - ایران - اندیشکده - آمریکایی - سردار سلیمانی - هسته ای ایران - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده آمریکایی: ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد

اندیشکده آمریکایی: ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد