مطالب مرتبط:
مسیح مهاجری: ماجرای قم، گوشه ای از عوارض قصور حوزه علمیه در برخورد با کج روی هاست / آن طلبه جوان اولاً از اولیات آداب و احکام امر به معروف بی اطلاع بود، ثانیاً در جمعی تربیت شده که آکنده از تفکر افراطی است / احکام دین خدا را با تکیه بر زور نمی توان به اجرا درآورد / دلقک بازی های بعضی از م
لایحه دوم جامع خدمات رسانی به ایثارگران تدوین و تقدیم مجلس شود
سرنوشتِ مسجد جامع عتیق اصفهان با عبور مترو چه خواهد شد؟
لایحه دوم جامع خدمات رسانی به ایثارگران به مجلس تقدیم می شود
مسعود پزشکیان: اجازه دهند صدای همه مردم در مجلس شنیده شود/ تصور نمی کنم که این آقایانی که با تندروی می آیند بتوانند در مجلس کرسی داشته باشند/ وزیر کشور مگر شرع است؟ مگر هرچه که این ها گفتند شرع و قانون است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 11:152024-03-13سياسي

نگاهداری: جامع پذیری و عمومیت قانون امر مهمی است


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون شأن و جایگاه بزرگی در جامعه دارد، گفت: جامع پذیری و عمومیت قانون امر مهمی است؛ اگر در یک جامعه قانون از توجه بیفتد، - رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون شأن و جایگاه بزرگی در جامعه دارد، گفت: جامع پذیری و عمومیت قانون امر مهمی است؛ اگر در یک جامعه قانون از توجه بیفتد، حکومت دچار اخلال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک نگاهداری در آیین اعطاس نخستین جایزه ملی قانون گفت: مقام معظم رهبری در خردادماه بر لزوم تقویت شأن قانون گذاری تاکید کردند؛ اگر دنبال تامین حقوق فردی و اجتماعی انسان ها و نظم بخشی برای حاکمیت هستیم، مسیر آن از قانون می گذرد و قانون ابزاری برای تحقق این موارد است.

ادامه دارد.


برچسب ها: قانون - رییس مرکز پژوهش های مجلس - مرکز پژوهش های مجلس - مجلس شورای اسلامی - جامع - مرکز پژوهش های - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: جامع پذیری و عمومیت قانون امر مهمی است

نگاهداری: جامع پذیری و عمومیت قانون امر مهمی است