مطالب مرتبط:
عید آدمی مرهون دگرگونی حال اوست
پرداخت 130 همت از بدهی دولت به تامین اجتماعی + فیلم
ایراد مجمع تشخیص به طرح ساماندهی کارکنان دولت چیست؟
تیکه تند عباس عبدی به ناتوانی دولت در افزایش حقوق کارگران+ عکس
شمارش معکوس برای تعیین حداقل دستمزد 1403 / آیا دولت با مزد 22 میلیون و 800 هزار تومان موافقت می کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 19:202024-03-19سياسي

ادب مرد به ز دولت اوست


با پایان یافتن انتخابات مدارک جدیدی به دست شورای نگهبان رسیدکه باعث شد، نفر اول حوزه انتخابیه ورامین،پیشوا و قرچک به مجلس شوای اسلامی راه نیابد.

- ایسنا/تهران با پایان یافتن انتخابات مدارک جدیدی به دست شورای نگهبان رسیدکه باعث شد، نفر اول حوزه انتخابیه ورامین،پیشوا و قرچک به مجلس شوای اسلامی راه نیابد.

28 اسفند ماه شورای نگهبان رد صلاحیت منتخب ورامین را اعلام کرد و انتخابات در دشت ورامین برای اولین بار در تاریخ انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه به دور دوم رفت؛ به این ترتیب خزایی و نوش آبادی که به ترتیب نفرات دوم و سوم انتخابات بودند، قرار است در 21 اردیبهشت ماه به رقابت بپردازند.

عبارت کوتاه و پر معنای حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ملاک حال فعلی افراد است را بارها شنیده ایم اما این حال تا گذشته می تواند لحظه ای که گذشت باشد.

تمام منتخبان پس از طی فرآیند قانونی در هیأت های اجرایی، از سوی هیأت های نظارت و شورای نگهبان بر اساس مستندات و استعلامات قانونی مذکور در قانون انتخابات مجلس، مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه آن، صلاحیت بیش از 15 هزار و 200 نفر مورد تأیید قرار گرفت.

ظهر 12 اسفند و یک روز پس از برگزاری آوردگاه انتخابات، رسما اعلام شد که مهدی زمانی با 30 هزار و 462 رأی از جمع آرا 124 هزار و 553 رأی به عنوان منتخب مردم ورامین، پیشوا


برچسب ها: انتخابات - حوزه انتخابیه - شورای نگهبان - ورامین - نگهبان - شورای - انتخابات مجلس
آخرین اخبار سرویس:

ادب مرد به ز دولت اوست

ادب مرد به ز دولت اوست