مطالب مرتبط:
عضو شورای شهر تهران به درخواست یکصد شهروند منطقه 20 رسیدگی کرد+ فیلم
واکنش عضو شورای شهر تهران به خرابی های مکرر مترو
واکنش عضو شورای شهر تهران به خرابی های مکرر مترو
انتقاد عضو شورای شهر از عدم انتقال تذکرات اعضا به شهردار تهران
انتقاد عضو شورای شهر به عدم تحقق وعده های شهردار تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 11:002024-03-12سياسي

برخورد چاله میدانی یک عضو شورای شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان در بخش تذکرات که سقف زمانی آن برای هرعضو تذکر دهنده حداکثر 3 دقیقه در آیین نامه شورا تعیین شده، - در جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان در بخش تذکرات که سقف زمانی آن برای هرعضو تذکر دهنده حداکثر 3 دقیقه در آیین نامه شورا تعیین شده، 8 دقیقه صحبت های تند انتقادی را مطرح کردند که مظفر عضو دیگر شورا تذکر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان در بخش تذکرات که سقف زمانی آن برای هرعضو تذکر دهنده حداکثر 3 دقیقه در آیین نامه شورا تعیین شده، 8 دقیقه صحبت های تند انتقادی را مطرح کردند که مظفر عضو دیگر شورا تذکر داد که می بایست زمان قانونی را رعایت نمود و مدیریت صحن شورا درچارچوب آیین نامه باشد.

در پی این گفتگو اقراریان با عصبانیت از صندلی خود برخواست و با رفتن کنار صندلی مظفر، با دست صورت او را کشید که با هیچگونه عکس العملی از سوی مظفر و برخورد متین و صبورانه او مواجه شد و این حرکت عضو مدعی انقلابی گری مورد تقبیح سایر اعضاء قرار گرفت.

علیرضا نادعلی عضو دیگر شورا فرازی از سخنان مقام معظم رهبری را قرائت نمودند که باید در مجلس، آن حالت سکینه ی لازم و آرامش عقلان


برچسب ها: شورای اسلامی شهر - شورا - مهدی اقراریان - شورای اسلامی - آیین نامه - تذکر - اقراریان
آخرین اخبار سرویس:

برخورد چاله میدانی یک عضو شورای شهر

برخورد چاله میدانی یک عضو شورای شهر