مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 13:502024-02-20سياسي

برای بهبود وضعیت باید افراد توانمند را راهی مجلس کنیم


اگر بخواهیم وضعیت را بهبود بخشیم باید با حضور گسترده در انتخابات، یک انتخاب اصلح داشته و افراد شایسته و توانمند را راهی مجلس کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه یک مدرس دانشگاه گفت: اگر بخواهیم وضعیت را بهبود بخشیم باید با حضور گسترده در انتخابات، یک انتخاب اصلح داشته و افراد شایسته و توانمند را راهی مجلس کنیم.

دکتر سیامک محمدی در کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخاب اساسی که به همت سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر ضرورت شرکت در انتخابات گفت: هرچه مشارکت در انتخابات افزایش یابد، قطعا قدرت ما هم در سطح بین الملل افزایش می یابد.

وی افزود: از طرفی اگر خواهان تغییر و اصلاح وضع موجود هستیم، تنها راه آن از طریق صندوق های رای است، بنابراین مشارکت همه ما در انتخابات پیش رو ضروری است.

محمدی با اشاره به مشکلات امروز کشور گفت: امروز اگر مشکلی داریم ناشی از انتخاب اشتباهی است که در انتخابات گذشته داشته ایم، بنابراین اگر بخواهیم وضعیت را بهبود دهیم باید با حضور در انتخابات یک انتخاب اصلح داشته و افراد شایسته و توانمند را راهی مجلس کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات امروز نتیجه انتخاب اشتباه خودمان است، افزود: بزرگی فرمودند که هر کس تاریخ نخواند محکوم به تکرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بهبود وضعیت باید افراد توانمند را راهی مجلس کنیم

برای بهبود وضعیت باید افراد توانمند را راهی مجلس کنیم