مطالب مرتبط:
توزیع شیر رایگان در مدارس خوزستان
استخدام تکنسین فنی در فرد ایران در کهگیلویه و بویراحمد
کهگیلویه و بویراحمد منابع آبی پایدار ندارد
اهداء 770 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
زمان کوچ عشایر کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 15:052024-03-10اجتماعي

توزیع یک میلیون پاکت شیر رایگان استریلیزه در مدارس کهگیلویه و بویراحمد


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای دی ماه تاکنون یک میلیون پاکت شیر رایگان استریلیزه در 12 نوبت در مدارس دولتی شهری و روستایی استان با اولویت مدارس مناطق روستایی توزیع شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای دی ماه تاکنون یک میلیون پاکت شیر رایگان استریلیزه در 12 نوبت در مدارس دولتی شهری و روستایی استان با اولویت مدارس مناطق روستایی توزیع شد.

ایمان سبحان نژاد روز یکشنبه 20 اسفند ماه 1402 در جمع خبرنگاران افزود: توزیع شیر رایگان بعد از 6 سال وقفه در بین دانش آموزان ابتدایی مدارس دولتی روستایی و شهری یکی از اقدامات برجسته دولت مردمی ایران قوی بوده که از ابتدای دی ماه در استان های کمتر برخوردار از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد از سر گرفته شده وتا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 78 هزار نفر از دانش آموزان و معلمان شهری و روستایی استان از نعمت شیر رایگان دولتی سالم بهره مند شده اند، اظهارکرد: تاکنون حدود یک میلیون پاکت شیر استریلیزه 200 سی سی بین جامعه هدف این طرح توزیع شده است.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - شیر رایگان - روستایی - آموزش و پرورش استان - بویراحمد - کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک میلیون پاکت شیر رایگان استریلیزه در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

توزیع یک میلیون پاکت شیر رایگان استریلیزه در مدارس کهگیلویه و بویراحمد