مطالب مرتبط:
حماسه مردم استان هرمزگان در انتخابات 11 اسفند
بازگشایی جاده های مسدود خراسان رضوی (11 اسفند 1402)
فال انبیاء روزانه | فال انبیاء شنبه 12 اسفند ماه 1402
قیمت دلار امروز 11 اسفند 1402 در بازار آزاد/ نرخ دلار از 60 هزار تومان هم عبور می کند؟
شنبه 12 اسفند تعطیل است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 01:202024-03-01سياسي

صف های طولانی؛ آن چه از 11 اسفند در یادها می ماند


آمار و اطلاعات منتشرشده توسط مسئولان و اظهارات مقامات مرتبط با انتخابات 1402 نشان می دهد که مشارکت در این انتخابات بالا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرآیند رای گیری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح جمعه 11 اسفند 1402 آغاز شد.

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مشارکت در انتخابات اظهار کرد: گزارش های دریافتی از سراسر کشور حاکی از حضور گسترده مردم در انتخابات است.

همچنین سیامک ره پیک عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان در جریان بازدید دادستان کل کشور و رییس دفتر رییس جمهور از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان گفت: به لطف خدا گزارشات و اخباری که در اختیار ما قرار گرفته حاکی از حضور پر شور و نشاط مردم است.

باید از مردم قدردانی کرد که علاقه مند به منافع ملی، امنیت و استقلال کشور هستند و در برهه های مختلف نشان دادند که از پایه های نظام مردم سالاری دینی دفاع می کنند.

از طرفی به دلیل استقبال مردم و بنا به درخواست حوزه های انتخابیه سراسر کشور، زمان انتخابات که ساعت 18 به پایان می رسید سه بار تا ساعت های 20، 22 و 24 تمدید شد.

در بخشی از اطلاعیه شماره 3 ستاد انتخابات کشور آمده است: با عنایت به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دریافتی از حوزه های انتخابیه سراسر کشور و درخواست استاندار


برچسب ها: انتخابات - قائم مقام دبیر شورای نگهبان - سخنگوی ستاد انتخابات کشور - شورای نگهبان - رییس دفتر رییس جمهور - مشارکت در انتخابات - ستاد انتخابات کشور
آخرین اخبار سرویس:

صف های طولانی؛ آن چه از 11 اسفند در یادها می ماند

صف های طولانی؛ آن چه از 11 اسفند در یادها می ماند