مطالب مرتبط:
اجرای محدودیت های ترافیکی ویژه انتخابات در کردستان
آغاز رای گیری در هزار و 296 شعبه کردستان
رای گیری در کیش همزمان با سراسر کشور آغاز شد
ضرورت توجه به پیوست ترافیکی پیش از آغاز فعالیت ابرفروشگاه های پایتخت
انتخابات ایران| آغاز رأی گیری در 59 هزار شعبه سراسر کشور/ روز سرنوشت ساز ملت برای انتخاب 290 نماینده اصلح
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 12:052024-03-01سياسي

همزمان با آغاز انتخاب محدودیت های ترافیکی در کردستان اعمال شده است


همزمان با آغاز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در برخی از نقاط استان اعمال محدودیت های ترافیکی آغاز شده است.

- ایسنا/کردستان رییس پلیس راهور کردستان گفت: همزمان با آغاز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در برخی از نقاط استان اعمال محدودیت های ترافیکی آغاز شده است.

سرهنگ رضا همتی زاده روز جمعه(11 اسفندماه) در این رابطه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: با توجه به حجم فزاینده تردد خودروهای اداری و طرفداران کاندیداهای انتخاباتی در ایام انتخابات و به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و ایجاد نظم و انضباط برای عوامل اجرایی انتخابات، تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ضریب ایمنی، محدودیت ها و ممنوعیت هایی در عبور و مرور شهروندان اعمال می شود.

وی با بیان اینکه بر این اساس امروز تمام محل های أخذ رأی توسط کارکنان پلیس راهور مورد پوشش ترافیکی قرار دارند، گفت: همچنین عبور و مرور انواع وسایط نقلیه در ایام برگشت صندوق های رأی در محدوده ورودی فرمانداری از ساعت 17 عصر تا پایان شمارش آراء ممنوع است.

رییس پلیس راهور کردستان یادآور شد: در تمامی معابر درون شهری عبور و مرور انواع خودروهای پلاک مخدوش، فاقد پلاک و کاروان های گروهی کاندیداها ممنوع بوده و ب


برچسب ها: محدودیت های ترافیکی - انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات - محدودیت ها - انتخاب - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با آغاز انتخاب محدودیت های ترافیکی در کردستان اعمال شده است

همزمان با آغاز انتخاب محدودیت های ترافیکی در کردستان اعمال شده است