مطالب مرتبط:
تسهیلات ساخت مسکن، بزرگترین آزمون بانک مرکزی برای خلق پول مولد شبکه بانکی
پرداخت 1500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در استان بوشهر
ادعای بانک مسکن در خصوص تسویه تسهیلات شرکت هپکو
اقدامات قابل قبول بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش تولید
اقدامات قابل قبول این بانک در قالب پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش به منظور ایجاد، توسعه و تکمیل واحدهای تولیدی کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 16:452024-03-17اقتصادي

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در اولویت بانک های استان باشد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به شتاب نهضت ملی مسکن در استان با آغاز عملیات 54 هزار واحد مسکونی در سطح استان گفت: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در اولویت بانک های عامل در استان باشد.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به شتاب نهضت ملی مسکن در استان با آغاز عملیات 54 هزار واحد مسکونی در سطح استان گفت: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در اولویت بانک های عامل در استان باشد.

محمد خانچی در جلسه شورای مسکن استان که امروز، 27 اسفندماه در محل این معاونت برگزار شد، با ابراز خرسندی از سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و آغاز عملیات اجرایی 54 هزار واحد مسکونی در سطح استان اظهار کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی 54 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان در قالب 45 سایت واقع در شهرهای مختلف استان اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنین با حضور بذرپاش، عملیات اجرایی تعداد 14 هزار واحد مسکن روستایی آغاز و 3000 قطعه زمین نیز به خانواده های مشمول ماده چهار قانون جوانی جمعیت در استان خوزستان واگذار شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان کرد: بی شک حضور وزیر، شتاب نهضت ملی مسکن در سطح استان را افزایش می دهد و دستگاه های اجرایی نیز باید با سرعت دو چندان برای تکمیل و تسریع در ساخت آن ها اقدامات لازم را انجام


برچسب ها: استان - تسهیلات ساخت مسکن - پرداخت تسهیلات - وزیر راه و شهرسازی - استانداری خوزستان - واحد مسکونی - مسکن
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در اولویت بانک های استان باشد

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در اولویت بانک های استان باشد