مطالب مرتبط:
دفاع معاون وزیر راه از حضور حجاب بان در فرودگاه ها
معاون وزیر راه: حضور افراد با حجاب در فرودگاه ها تابع مقررات است. این افراد توسط ستاد امر با معروف انتخاب می شوند/ هیچ قانونی برای منع ورود مسافران بدون حجاب به هواپیما وجود ندارد.
معاون وزیر راه: حضور حجاب بان در فرودگاه ها تابع قوانین است؛ این افراد از سوی ستاد امر به معروف انتخاب می شوند / قانونی درمورد ممنوعیت ورود مسافران بی حجاب به هواپیما وجود ندارد
توضیح معاون وزیر راه درباره حجاب بان های فرودگاه ها: از طرف ستاد امر به معروف می آیند
معاون وزیر راه: قانونی برای جلوگیری از ورود افراد بی حجاب به هواپیما نداریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 14:552024-03-13سياسي

دفاع معاون وزیر راه از حضور حجاب بان در فرودگاه ها


حضور حجاب بان در فرودگاه های کشور تابع قوانین و مقررات کشور است و این افراد از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتخاب می شوند و در تمام بخش های ارشاد و انتظامی رفتار افراد تابع مقررات تعیین شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رضا نخجوانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره میزان بدهی شرکت های هواپیمایی خارجی به فرودگاه های کشور اظهار داشت: ایرلاین های خارجی هم به فرودگاه ها بدهکار هستند که این بدهی هم بابت نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه های کشور و هم بابت پرواز های عبوری است.

اما با شرکت های هواپیمایی خارجی مشکلی در تسویه بدهی ها نداریم و تسویه ها در انجام است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران همچنین در پاسخ به سوال دیگر ایلنا درباره حضور حجاب بان ها در فرودگاه های کشور و نحوه انتخاب این افراد و آموزش های لازم به حجاب بان ها برای رفتار با مسافران با توجه به همزمانی ایام نوروز با ایام ماه رمضان تاکید کرد: حضور حجاب بان در فرودگاه های کشور تابع قوانین و مقررات کشور است و این افراد از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتخاب می شوند و در تمام بخش های ارشاد و انتظامی رفتار افراد تابع مقررات تعیین شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قاعدتا این افراد باید آموزش دیده باشند، گفت: این افراد برای رفتار با مسا


برچسب ها: فرودگاه های کشور - فرودگاه - شرکت های هواپیمایی - امر به معروف و نهی از منکر - هواپیما - ستاد امر به معروف و نهی - کشور
آخرین اخبار سرویس:

دفاع معاون وزیر راه از حضور حجاب بان در فرودگاه ها

دفاع معاون وزیر راه از حضور حجاب بان در فرودگاه ها