مطالب مرتبط:
فعالیت شدید سامانه بارشی در این مناطق | هشدار جدی هواشناسی | کاهش دما بین 5 تا 10 درجه پیش بینی می شود
تسویه بدهی های هیات شطرنج خراسان رضوی
استخدام ادمین تولید محتوای اینستاگرام در همسفر گشت خاوران در خراسان رضوی
فعالیت مدارس برخی شهرستان های خراسان رضوی روز دوشنبه غیرحضوری شد
استخدام 7 عنوان شغلی در خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 12:502024-02-26اجتماعي

هشدار دامپزشکی خراسان رضوی به دامداران و مرغداران در پی کاهش دما


با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال بروز نوسانات حرارتی در نواحی مختلف خراسان رضوی، اداره کل دامپزشکی استان از کلیه دامدارن و پرورش دهندگان طیور خواست نسبت به رعایت توصیه های دامپزشکی اقدام کنند تا از بروز بیماری در گله های پرورشی جلوگیری شود.

- ایسنا/خراسان رضوی با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال بروز نوسانات حرارتی در نواحی مختلف خراسان رضوی، اداره کل دامپزشکی استان از کلیه دامدارن و پرورش دهندگان طیور خواست نسبت به رعایت توصیه های دامپزشکی اقدام کنند تا از بروز بیماری در گله های پرورشی جلوگیری شود.

محمود قربان زاده، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به فصل سرما و بارش نزولات آسمانی، دامداران باید برخی نکات مهم مدیریتی را رعایت کنند تا بتوانیم روزهای سرد را پشت سر بگذاریم و دام ها آسیب نبینند.

وی افزود: اگر در محل نگهداری دام ها از وسایل گرمایشی استفاده می شود، با توجه به متصاعد شدن گاز از این وسایل، باید به تهویه مناسب برای دام ها دقت شود، در غیر این صورت دام ها به بیماری های تنفسی مبتلا شده و مشکلاتی برای آن ها به وجود می آید.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به بارندگی ها بستر دام ها خیس می شود، لذا باید بسترآن ها جابه جا و تعویض شده و در ساعاتی


برچسب ها: خراسان رضوی - اداره کل دامپزشکی - دامپزشکی - اداره کل دامپزشکی استان - خراسان - دامپزشکی استان - کاهش دمای هوا
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دامپزشکی خراسان رضوی به دامداران و مرغداران در پی کاهش دما

هشدار دامپزشکی خراسان رضوی به دامداران و مرغداران در پی کاهش دما