مطالب مرتبط:
اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد به 4 نفر اهدا شد
توده 6 کیلوگرمی از شکم بیمار مازندرانی خارج شد
فیلم| توده 6 کیلویی از شکم بیمار آملی خارج شد
خارج کردن توده 6 کیلوگرمی از شکم بیمار آملی در بیمارستان روحانی بابل
توده 6 کیلویی از شکم بیمار آملی خارج شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 09:402024-03-11پزشكي

ماهی قرمز بیمار چه علائمی دارد؟


از ظروف یکبار مصرف برای حمل و جابجایی ماهی به منزل استفاده شود و از خرید ماهیان بیمار و بی حال با علائم شنای غیر فعال، - ایسنا/گیلان مدیرکل دامپزشکی گیلان گفت: از ظروف یکبار مصرف برای حمل و جابجایی ماهی به منزل استفاده شود و از خرید ماهیان بیمار و بی حال با علائم شنای غیر فعال، فاقد رنگ شفاف و دارای لکه بر روی پوست بدن خودداری شود.

هادی بابایی امروز 21 اسفندماه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای برنامه پایش و مراقبت بیماری ماهیان زینتی در گیلان، اظهار کرد: در این برنامه که در دو ماه گذشته در سطح 42 مرکز فعال تکثیر و پرورش ماهیان زینتی استان انجام شد، از ماهیان قرمز موجود در این مراکز به تعداد 360 قطعه نمونه برداری و آزمایشات ویروسی، باکتریایی، قارچی و انگلی روی آنها انجام پذیرفت که موردی از بیماری در این ماهیان مشاهده نشد.

وی با بیان اینکه در هنگام خرید ماهی قرمز، از تماس مستقیم و حفاظت نشده با ماهی و آب ظرف ماهی خودداری شود، افزود: در صورت تماس با ماهی و یا آب ظرف، بلافاصله نسبت به شستشوی دست ها با آب و صابون و یا استفاده از ضد عفونی کننده های مناسب اقدام شود.

مدیرکل دامپزشکی گیلان، استفاده از دستکش به ویژه برای افراد حساس و دارای سوابق آلرژی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: جلوگیری از دست زدن کودکان به ماهی ها و عدم تماس


برچسب ها: ماهی - ماهیان - ظروف یکبار مصرف - بیمار - ماهیان زینتی - یکبار مصرف - گیلان
آخرین اخبار سرویس:

ماهی قرمز بیمار چه علائمی دارد؟

ماهی قرمز بیمار چه علائمی دارد؟