مطالب مرتبط:
افتتاح 26 میلیارد تومان پروژه آموزشی در شهر مرزی استان کردستان
افتتاح کارخانه دوچرخه سازی زندانیان قزلحصار
قیچی افتتاح را برای کار نمایشی به دست نگیرید
افتتاح 42 واحد مسکن ملی در دهگلان کردستان
ساختمان جدید شعبه دانش آموز بانک قرض الحسنه مهر ایران افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 15:152024-02-22اقتصادي

26 سازه آبخیزداری در هفته منابع طبیعی افتتاح می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: 26 سازه آبخیزداری همزمان با هفته منابع طبیعی در استان اردبیل افتتاح می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: 26 سازه آبخیزداری همزمان با هفته منابع طبیعی در استان اردبیل افتتاح می شود.

محمود قلی زاده سوم اسفند در میان برخی از خبرنگاران با اشاره به هفته منابع طبیعی گفت: همزمان با این هفته 26 سازه آبخیزداری و آبخوانداری با اعتبار بیش از 209 میلیارد ریال در استان اردبیل افتتاح می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود: این پروژه ها شامل اجرای عملیات آبخیزداری، مدیریت روان آب های سطحی و کنترل سیلاب بوده که در شهرستان های سرعین، کوثر، گرمی، اصلاندوز، اردبیل، خلخال، نیر و انگوت اجرا شده است.

وی اظهار کرد: با افتتاح پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری در هفته منابع طبیعی در استان 950 خانوار از مزایای این پروژها در 16 روستای استان برخوردار خواهند شد.

قلی زاده با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش مردم با مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری اضافه کرد: امیدواریم با مشارکت مردم در اجرای پروژه ها گام بلندی در راستای ارتقای سطح منابع طبیعی و آبخیزداری برداریم.


برچسب ها: منابع طبیعی - آبخیزداری - هفته منابع طبیعی - منابع طبیعی و آبخیزداری - استان اردبیل - مدیرکل منابع طبیعی - اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

26 سازه آبخیزداری در هفته منابع طبیعی افتتاح می شود

26 سازه آبخیزداری در هفته منابع طبیعی افتتاح می شود