مطالب مرتبط:
لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری اعلام شد
بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر در حمایت از آیت الله حسینی بوشهری
اعلام لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری
لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 12:052024-02-24سياسي

نگاهی به سیاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در آستانه اشرفیه


این روزها در بین بازار داغ شعارها، اهداف و برنامه های مطرح شده از سوی کاندیداها، برنج یکی از شعارهای انتخاباتی کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه آستانه اشرفیه پرداخته بود.

- ایسنا/گیلان این روزها در بین بازار داغ شعارها، اهداف و برنامه های مطرح شده از سوی کاندیداها، "برنج" یکی از شعارهای انتخاباتی کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه آستانه اشرفیه پرداخته بود.

ابراهیم نجفی در پاسخ به این سوال که نقش و وظیفه نمایندگان مجلس چیست؟ اظهار کرد: وظیفه نمایندگان بر اساس قانون؛ قانونگذاری، نظارت و ریل گذاری است و عملاً دولت وظیفه اجرای مصوبات مجلس را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس عرفی که از قبل بوده، مردم انتظاراتی از نمایندگان در حوزه انتخابیه و حتی در سطح استان دارند که شاید خارج از حوزه قانونگذاری و نظارت نمایندگان باشد، افزود: با تمام توان و تلاش به دنبال احقاق حقوق قانونی شهروندان هستیم.

ایسنا: با توجه به اینکه شما نماینده میان دوره ای مجلس یازدهم هستید، از جمله قوانینی که در این مجلس به تصویب رسیده، کدام است؟ نجفی: قانون جهش تولید مسکن، قانون نظام رتبه بندی معلمان، همسان سازی حقوق بازنشستگان و بیمه کارگران ساختمانی و سایر قوانینی که مجلس یازدهم تصویب کرد از جم


برچسب ها: ائتلاف نیروهای انقلاب - نیروهای انقلاب - آستانه اشرفیه - شورای ائتلاف - شعارهای انتخاباتی - نمایندگان - قانونگذاری
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به سیاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در آستانه اشرفیه

نگاهی به سیاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در آستانه اشرفیه