مطالب مرتبط:
جدیدترین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری 1402
قاب تلخ حوادث و مصدومان چهارشنبه سوری/ گزارش تصویری
424 مصدوم و 10 فوتی در حوادث چهارشنبه سوری/ 90 درصد مصدومان مرد هستند
آخرین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در پایتخت+تعداد کشته ها
آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در همدان به 16 نفر رسید/ به روز رسانی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 10:002024-03-13پزشكي

مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در شهرستان مرزی آستارا به 14 نفر رسید


مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در این شهرستان به 14 نفر رسید که 13 نفر از مصدومین شب گذشته ترخیص و یک کودک به دلیل سوختگی خفیف از ناحیه دست تحت درمان قرار دارد.

- ایسنا/گیلان مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در این شهرستان به 14 نفر رسید که 13 نفر از مصدومین شب گذشته ترخیص و یک کودک به دلیل سوختگی خفیف از ناحیه دست تحت درمان قرار دارد.

دکتر سیدحسین احمدی چهارشنبه 23 اسفند ماه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه مصدومان شب گذشته بیشتر با حوادثی مانند سوختگی و خراشیدگی سطحی دست و پا و همچنین آسیب چشمی به اورژانس آستارا منتقل شده بودند، اظهار کرد: 13 نفر از مراجعه کنندگان پس از درمان شب گذشته ترخیص شدند و تنها یک کودک به دلیل سوختگی خفیف از ناحیه دست تحت درمان قرار دارد.

وی با قدردانی از تمامی عوامل امدادی و اورژانس شهرستان آستارا در چهارشنبه آخر سال، گفت: با وجود هشدارهای زیادی که به خانواده ها در رابطه با مراقبت از فرزندان و مخاطرات استفاده از مواد محترقه داده شد اما بازهم شاهد بی احتیاطی عده ای بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اهالی شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان سه شنبه شب با حضور در معابر جلوی منازل خود و با برپا کردن آتش به استقبال سال نو


برچسب ها: مدیر شبکه بهداشت و درمان - شبکه بهداشت و درمان - چهارشنبه - مدیر شبکه بهداشت - چهارشنبه آخر سال - درمان - مصدومان
آخرین اخبار سرویس:

مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در شهرستان مرزی آستارا به 14 نفر رسید

مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در شهرستان مرزی آستارا به 14 نفر رسید