مطالب مرتبط:
8000 نفر در تامین امنیت انتخابات لرستان حضور دارند
آماده باش 190 هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت انتخابات
آماده باش 190 هزار مامور پلیس برای تامین امنیت انتخابات فردا
آماده باش 190 هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت انتخابات
تامین امنیت انتخابات همدان با چهار هزار نیروی پلیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 14:302024-03-01سياسي

8000 پلیس عهده دار تامین امنیت انتخابات در کرمانشاه هستند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، هشت هزار نیروی پلیس عهده دار تامین امنیت این رویداد مهم شده اند و با همه وجود از آراء مردم حراست می کنند.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، هشت هزار نیروی پلیس عهده دار تامین امنیت این رویداد مهم شده اند و با همه وجود از آراء مردم حراست می کنند.

سردار مهدی حاجیان پس از انداختن رای خود را به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: از مدت ها پیش تمهیدات لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات امروز اندیشیده شده بود و کار رای گیری در همه شعب ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس هم از همان ابتدای کار همه ظرفیت خود را برای تامین امنیت مطلوب انتخابات بکار گرفت و همکاران ما در تمامی شعب حضور دارند و با همه توان از آراء مردم حراست می کنند.

حاجیان گفت: در استان کرمانشاه هشت هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت انتخابات و مسائل جانبی آن در نظر گرفته شده و ان شاءالله امروز هم مانند دوره های گذشته بتوانیم از این ماموریت سربلند خارج شده و حافظ خوبی برای رای مردم باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: حدود پنج ساعت از آغاز کار رای گیری می گذرد و خوشبختانه تاکنون هیچ مورد امنیتی از شعب ا


برچسب ها: انتخابات مجلس خبرگان رهبری - تامین امنیت - انتخابات - فرمانده انتظامی استان - انتخابات مجلس خبرگان - مجلس خبرگان رهبری - کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

8000 پلیس عهده دار تامین امنیت انتخابات در کرمانشاه هستند

8000 پلیس عهده دار تامین امنیت انتخابات در کرمانشاه هستند