مطالب مرتبط:
حراج فوری / پیش فروش جدید خودرو / 30 روزه صاحب خودرو شوید / آغاز فروش فوری خودرو سایپا
کاشت نهال در بابلسر به یاد «آیت الله سلیمانی»
با کمتر از 2 میلیارد تومان در محله چیتگر صاحب خانه شوید
کاشت 60هزار نهال حرا در سواحل استان بوشهر
کاشت نهال توسط امام جمعه قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 17:202024-03-09سياسي

نوزادان «دهنجردی» صاحب نهال شناسنامه دار شدند


در ابتکاری نو و خلاق به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان و مسئولان شهرستان بهار مراسم غرس نهال شناسنامه دار در درب منازل اهالی روستای دهنجرد که صاحب نوزاد هستند، - ایسنا/همدان در ابتکاری نو و خلاق به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان و مسئولان شهرستان بهار مراسم غرس نهال شناسنامه دار در درب منازل اهالی روستای دهنجرد که صاحب نوزاد هستند، انجام شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهار در حاشیه این مراسم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلوی درب منزل هر یک از اهالی روستای دهنجرد چاله کنی لازم از قبل انجام شده و امروز نسبت به غرس نهال در مقابل درب هر یک از منازل که دارای نوزاد و یا دانش آموز هستند، اقدام شد.

مهدی محمدی با اشاره به نهال های شناسنامه دار تصریح کرد: سال تولد و نیز کد نهال و نام فرد مورد نظر که نهال به نام اوست، در شناسنامه این نهال ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح نو به ازای هر فرزند که در هر خانواده در این روستا به دنیا می آید، یک اصله نهال شناسنامه دار به نام نوزاد مورد نظر مقابل درب منزل آن خانواده غرس می شود، خاطرنشان کرد: با این طرح فرزند بیشتر درب منزل با غرس نهال شناسنامه دار سرسبزتر می شود.


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - منابع طبیعی - شهرستان بهار - مدیرکل منابع طبیعی - شناسنامه - هفته منابع طبیعی - آبخیزداری
آخرین اخبار سرویس:

نوزادان «دهنجردی» صاحب نهال شناسنامه دار شدند

نوزادان «دهنجردی» صاحب نهال شناسنامه دار شدند