مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 12:552024-02-21اقتصادي

افزایش 72.9 درصدی صادرات آذربایجان شرقی به کشورهای عضو پیمان شانگهای


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: میزان صادرات از گمرکات آذربایجان شرقی به کشورهای عضو پیمان شانگهای در 10 ماه امسال از نظر ارزش 72.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: میزان صادرات از گمرکات آذربایجان شرقی به کشورهای عضو پیمان شانگهای در 10 ماه امسال از نظر ارزش 72.

9 درصد افزایش یافته است.

محمد جعفر عظمایی امروز در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در 10 ماه نخست امسال میزان صادرات از گمرکات استان به کشورهای عضو پیمان شانگهای از نظر ارزش حدود 115میلیون دلار و از نظر وزنی 99 هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش 72.

9 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: کشورهای فدراسیون روسیه، پاکستان، هند، چین، ازبکستان، تاجیکستان و قزاقستان عمده مقاصد صادراتی محموله های صادراتی استان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، با اشاره به صادرات 265 قلم گروه کالایی از گمرکات استان به کشورهای عضو پیمان شانگهای افزود: در 10 ماه نخست امسال محصولات پلی استرن غیرقابل انبساط معمولی، پسته ها با پوست تازه و خشک، شکلات و خرما از جمله گروه های کالایی صادر شده به کشورهای عضو پیمان شانگهای بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 72.9 درصدی صادرات آذربایجان شرقی به کشورهای عضو پیمان شانگهای

افزایش 72.9 درصدی صادرات آذربایجان شرقی به کشورهای عضو پیمان شانگهای