مطالب مرتبط:
عزم سوئد برای راه اندازی یک مزرعه انرژی بادی در سواحل جنوب کشور
بادی: تور جهانی تنیس کیش تمرین خوبی قبل از دیویس کاپ است
چگونه می توانیم بلیط تورنتو را با بهترین قیمت بخریم؟
دکور فیلم حاتمی کیا جایگزین تخت جمشید شد!
کفش چرم کلاسیک زنانه اصیل و جذاب از کجا بخریم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 13:452024-03-06اقتصادي

تخت بادی از کجا بخریم


تخت بادی یکی از محبوب ترین انواع کالاهای پرتابل با قابلیت راه اندازی و جمع آوری ساده و سریع بوده که در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است.

- این گروه از محصولات توسط شرکت های مختلف در سراسر دنیا تولید شده که بی تردید کارخانه اینتکس بهترین نمونه تخت بادی را تولید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اینتکس ایران، تخت بادی اینتکس یکی از بهترین کالاهای بادی و طبی با رویه های مواج و طبی و روکش مخمل بوده که می توانید از آن در فضاهای مختلف به راحتی راه اندازی کنید.

تخت های بادی در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته که می توان به استفاده به عنوان تخت خانگی ، استفاده در سفر و کمپینگ ، استفاده به عنوان تخت مهمان و.

اشاره کرد.

تخت بادی با ظرفیت های یک نفره و دو نفره طراحی و تولید شده که غالبا ساختار و کیفیت بدنه های یکسانی داشته اما نمونه های دو نفره ابعاد بزرگ همچنین تحمل وزن بالاتری دارند.

شرکت اینتکس تخت خواب های بادی خود را در چند سری ساخت متناسب با کیفیت و استحکام آن تولید کرده که شامل سری استاندارد ، سری پلاس ، سری دلوکس و سری پریم ایر را روانه بازار می کند.

در نظر داشته باشید تمام تخت های بادی اینتکس مجهز به پمپ باد سرخود در بخش لبه بالایی خود بوده که به راحتی می توانید با استفاده از آن محصول را در زمانی کوتاه باد کرده و


برچسب ها: بادی - استفاده - راه اندازی - تولید - مختلف - دو نفره - بهترین
آخرین اخبار سرویس:

تخت بادی از کجا بخریم

تخت بادی از کجا بخریم