مطالب مرتبط:
با حرمت شکنی ماه رمضان برخورد جدی می شود
برخورد دستگاه قضا با حرمت شکنان ماه رمضان
امام جمعه ساری: گردشگران حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دارند
ستاد استهلال تاریخ اولین روز ماه رمضان را اعلام کرد!
ستاد استهلال آغاز ماه رمضان را اعلام کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 09:352024-03-10سياسي

برخورد قانونی با هرگونه حرمت شکنی ماه رمضان در اردبیل


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تأکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، از برخورد با هرگونه حرمت شکنی و روزه خواری در ملاءعام خبر داد.

- ایسنا/اردبیل دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تأکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، از برخورد با هرگونه حرمت شکنی و روزه خواری در ملاءعام خبر داد.

جلال آفاقی 20 اسفند با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، همگان را به بهره مندی از فیوضات این ماه مبارک دعوت کرد و از متولیان فرهنگی استان خواست تا برنامه های شایسته ای در این ماه مبارک اجرا کنند.

وی باتوجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی اظهار کرد: تقارن بهار قرآن و بهار رستاخیز طبیعت، فرصت خوبی برای فضاسازی معنوی و استفاده از روزها و شب های این ایام مبارک برای کسب فیوضات الهی است.

دادستان اردبیل با تأکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان افزود: تظاهر به روزه خواری در ملأعام، جرم بوده و با هرگونه حرمت شکنی ماه رمضان برخورد خواهد شد.

آفاقی همچنین بر ضرورت تأمین کافی اقلام اساسی مردم در ماه رمضان و نظارت شایسته و بیش از پیش بر قیمت ها تأکید کرد و اقدامات و تدابیر سازمان های مرتبط و متولی استانی را خواستار شد.

انتهای پیام


برچسب ها: ماه مبارک رمضان - ماه مبارک - حرمت ماه مبارک رمضان - ماه مبارک رمضان، - دادستان عمومی و انقلاب - مبارک - اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با هرگونه حرمت شکنی ماه رمضان در اردبیل

برخورد قانونی با هرگونه حرمت شکنی ماه رمضان در اردبیل