مطالب مرتبط:
سردار رادان: رفع دغدغه مردم درحوزه سرقت اولویت پلیس است
رفع دغدغه مردم درحوزه سرقت اولویت پلیس است
معامله 2 میلیون و 110 هزار تن آهن اسفنجی به صورت بلندمدت/ وقتی دغدغه تامین مواد اولیه تولید از مسیر بورس کالا رفع می شود
شهدا دغدغه دین، مردم، نسل جوان و اجرای فرامین رهبری را داشتند
دلخوش، نماینده مجلس: آقای رییس جمهور! شما کشاورزان را نابود کردید، چرا به داد مردم نمی رسید و مشکلات اقتصادی ای که راحت قابل رفع است، حل نمی کنید؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 12:502024-03-11اجتماعي

رفع دغدغه مردم درحوزه سرقت اولویت پلیس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در مراسم آغاز اجرای طرح پابند الکترونیکی برای مجرمان با بیش از سه سابقه در مقر پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: - فرمانده فراجا گفت: موضوع مقابله با سرقت برای ما مهم است چرا که از دغدغه های مردم است بنابراین طرح های مختلفی در این خصوص اجرا شده که در زمان خود، خوب بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در مراسم آغاز اجرای طرح پابند الکترونیکی برای مجرمان با بیش از سه سابقه در مقر پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: چندین هزار سارق حرفه ای داریم که باید آن ها را کنترل کنیم؛ اولین اتفاق خوب این بود که قرارگاه مبارزه با سرقت ایجاد شد.

وی افزود: از جمله تحولات این بود که در این خصوص گشت های آگاهی ایجاد شد و این گشت ها موجب شد که درگیری ها با سارقان زیاد شود و حتی برخی سارقان اقدام به خودزنی هم کردند.

سردار رادان اضافه کرد: افزایش 19 درصدی سرقت به صفر رسیده است و از روزی که کار را تحویل گرفتیم این آمار 23 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: البته باز این کافی نبود و طرحی را به قوه قضاییه دادیم که کنترل سارقان را به صورت هوشمند اجرا کنیم که ریاست قوه با این موضوع موافقت کرد و شیوه نامه لازم توسط ما تهیه و قوه قضاییه با آن موافقت کرد


برچسب ها: سردار احمدرضا رادان - پابند الکترونیکی - احمدرضا رادان - الکترونیکی - پلیس آگاهی - خبرگزاری - آگاهی
آخرین اخبار سرویس:

رفع دغدغه مردم درحوزه سرقت اولویت پلیس است

رفع دغدغه مردم درحوزه سرقت اولویت پلیس است