مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 13:002024-02-20سياسي

زنان خراسان شمالی با میدان داری خود در انتخابات حماسه می آفرینند


یکی از فعالان فرهنگی و اجتماعی جامعه اهل سنت خراسان شمالی گفت: زنان خراسان شمالی با میدان داری خود در انتخابات، حماسه می آفرینند.

- ایسنا/خراسان شمالی یکی از فعالان فرهنگی و اجتماعی جامعه اهل سنت خراسان شمالی گفت: زنان خراسان شمالی با میدان داری خود در انتخابات، حماسه می آفرینند.

افسانه حمیدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنان، یکی از گروه های جامعه هستند که می توانند با حضورشان، نقش موثری ایفا کنند.

وی ادامه داد: هدف دشمن، خانواده و جایگاه زنان است و می خواهد این نقش بسیار مهم را در جامعه ما متزلزل کند و زنان را به سوی فعالیت های اقتصادی و ابزارسازی سوق دهد، این در حالی است که زنان در جمهوری اسلامی ایران با حفظ جایگاه خود در همه عرصه ها نقش آفرینی می کنند.

حمیدی تاکید کرد: امروز زنان می دانند که مشارکت در همه امور، یکی از مولفه های توسعه یافتگی است و یکی از اموری که می توانند در آن مشارکت کنند، انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات قرار داریم و وظیفه زنان سنگین تر از بقیه افراد جامعه است، بیان کرد: زن خانواده باید نامزد اصلح را شناسایی و آن را برای اعضا و فرزندان خانواده تشریح کند تا نماینده ای مدیر، مدبر، متخصص و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان خراسان شمالی با میدان داری خود در انتخابات حماسه می آفرینند

زنان خراسان شمالی با میدان داری خود در انتخابات حماسه می آفرینند