مطالب مرتبط:
202 هکتار زمین در شهرک های صنعتی قزوین تحت پوشش فضای سبز
ضرورت توسعه فضای سبز در شهرک های صنعتی اصفهان اجتناب ناپذیر است
توسعه 70 هکتاری فضای سبز در اطراف سایت کارخانه آهن اسفنجی/100 درصد تعهدات قبلی شرکت سنگ آهن در حوزه فضای سبز انجام شده است
توسعه 70 هکتاری فضای سبز در اطراف سایت کارخانه آهن اسفنجی/ 100 درصد تعهدات قبلی شرکت سنگ آهن در حوزه فضای سبز انجام شده است
استخدام ویزیتور با حقوق تا 14 میلیون در مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 17:502024-03-11سياسي

استفاده 46 میلیون مترمکعبی از پساب برای آبیاری فضای سبز مشهد


در بودجه سنواتی شهرداری نیز منابع زیادی را برای پروژه های آبی تخصیص داده ایم و امیدواریم در افق طرح بتوانیم 46 میلیون مترمکعب در سال از پساب برای آبیاری فضای سبز استفاده کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در بودجه سنواتی شهرداری نیز منابع زیادی را برای پروژه های آبی تخصیص داده ایم و امیدواریم در افق طرح بتوانیم 46 میلیون مترمکعب در سال از پساب برای آبیاری فضای سبز استفاده کنیم.

حسن موحدیان امروز 21 اسفندماه، در صدوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت 20 اسفندماه، روز راهیان نور ، اظهار کرد: راهیان نور، سفر معنوی است که بر روح و جان انسان اثرگذار بوده و سفری از جنس بصیرت و مقاومت است.

وی افزود: سفر به مناطق جنگی و جنوب کشور یا همان سرزمین های نور یکی از سفرهای معنوی بوده که سبب جلای نفس و روح می شود و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است.

این سرزمین ها خلاصه عشق، شهادت، ایثارگری و معرفت و قطعه ای از بهشتی هستند که به خون شهدا متبرک شده است.

موحدیان ادامه داد: شورای اسلامی شهر مشهد نیز با اشراف به همین اهمیت و جایگاه، رویکرد حمایتی نسبت به این اردوها داشته و با تخصیص بودجه، در جهت برگزاری هرچه پرشورتر آن تلاش می کند.


برچسب ها: آبیاری فضای سبز - شورای اسلامی شهر مشهد - شورای اسلامی شهر - رییس شورای اسلامی شهر مشهد - بودجه سنواتی - شورای اسلامی - فضای سبز
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 46 میلیون مترمکعبی از پساب برای آبیاری فضای سبز مشهد

استفاده 46 میلیون مترمکعبی از پساب برای آبیاری فضای سبز مشهد