مطالب مرتبط:
ثبت دمای 6 درجه زیر صفر در اصفهان / منتظر بارش برف و باران در استان باشید
بارش باران و برف در استان تهران/ دمای 12- در این نقطه ثبت شد
بارش باران و برف در استان تهران/ دمای 12- در این نقطه ثبت شد
با توجه به جمعیتی که در ایران گسترده وجود دارد، تأمین پایدار آن ها 9 میلیارد آب لازم دارد که به 13.5 میلیارد خواهد رسید / تهران حدود 25 درصد کسری بارش از متوسط خود دارد / در مشهد و تهران نیازمند صرفه جویی هستیم
آغاز بارش در این استانها از فردا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 09:252024-03-05اقتصادي

ثبت 102 میلیمتر بارش در ساوه/ الغدیر 11 درصد آب دارد


مدیر امور منابع آب شهرستان ساوه با اشاره به اینکه حجم آب ذخیره شده در دریاچه سد الغدیر به 11 درصد رسیده است، گفت: بارش های اخیر تاثیر چندانی در آبگیری این سد نداشته است.

- ایسنا/مرکزی مدیر امور منابع آب شهرستان ساوه با اشاره به اینکه حجم آب ذخیره شده در دریاچه سد الغدیر به 11 درصد رسیده است، گفت: بارش های اخیر تاثیر چندانی در آبگیری این سد نداشته است.

مجید امیرحسینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال آبی جاری (اول مهرماه 1402) تاکنون 102 میلیمتر در این شهرستان باران باریده است در حالی که این میزان در مدت مشابه سال قبل 85 میلیمتر و میانگین بلندمدت نیز 140 میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به کاهش 30 درصدی میزان بارندگی در این شهرستان طی سال آبی جاری به نسبت بلندمدت اظهار کرد: با ورود دو جبهه بارندگی به شهرستان ساوه حدود 20 سانتیمتر برف در این شهرستان باریده و این میزان بارش پس از مذاب شدن حدود 15 میلیمتر به ثبت رسیده است.

امیرحسینی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر میزان دبی ورودی آب به سد الغدیر ساوه دو متر مکعب بر ثانیه است، گفت: با وقوع بارش ها میزان دبی ورودی به سد الغدیر به 6 متر مکعب رسیده بود اما به دلیل یخبندان در حوضه آبریز بالادست سد، دبی ورودی کاهش یافته و به دو متر مکعب بر ثانیه رسیده است.


برچسب ها: شهرستان - شهرستان ساوه - الغدیر - سد الغدیر - بارش - درصد - ساوه
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 102 میلیمتر بارش در ساوه/ الغدیر 11 درصد آب دارد

ثبت 102 میلیمتر بارش در ساوه/ الغدیر 11 درصد آب دارد