مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 07:052024-02-23سياسي

مخالفان و موافقان بدون هیاهو و جنجال نظراتشان را بگویند


کسی که مخالف است مخالفت خودش را بدون هیاهو بگوید آن که موافق است موافقت خودش را بدون جار و جنجال بگوید و بعد هم رأی بگیرند.

- امام خمینی گفتند: کسی که مخالف است مخالفت خودش را بدون هیاهو بگوید آن که موافق است موافقت خودش را بدون جار و جنجال بگوید و بعد هم رأی بگیرند.

وقتی رأی گرفتند، اگر اکثریت رأی داد و بعد هم برده شد پیش شورای نگهبان و آن ها هم صحیح دانستند این رأی را، مخالف اسلام ندانستند و مخالف قانون اساسی ندانستند، اگر بعدها بخواهند شیطنت بکنند، این شیطنت ها از مبادی غضب، از مبادی فاسد، بیرون می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضرت آیت الله سید روح الله موسوی خمینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مردم را ولی نعمت مسوولان در نظام جمهوری اسلامی دانسته و در دیدارهای رسمی و غیررسمی بر خدمت مسوولان به آحاد جامعه به خصوص خدمتگزاری به مستضعفان تاکید کردند.

گزینه سخنان امام خمینی درباره انتخابات و توصیه های ایشان به خدمتگزاری نمایندگان مجلس به مردم را در ادامه بخوانید.

*این مجلس ماحصل خون یک جمعیتی است که وفادار به اسلام بودند؛ و این مجلس عصاره زحمتهای طاقت فرسای این ملت مسلمان بوده است؛ این مجلس فراهم آمده از الله اکبر های مردم است؛ اگر بنا باشد که این مجلس فراهم آمده از الله اکبر مردم قدمی برخلاف اسلام بگذارد، این مجلس مجلسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان و موافقان بدون هیاهو و جنجال نظراتشان را بگویند

مخالفان و موافقان بدون هیاهو و جنجال نظراتشان را بگویند