مطالب مرتبط:
آماده باش محیط بانان در 20 پاسگاه محیط بانی در روزهای برفی
یک روز برفی در مسجد جمکران
مراسم تشییع پیکر پردیس افکاری در روز برفی تهران/ تصاویر
استوری برفی الهام حمیدی سوژه شد | تیپ جدید الهام حمیدی همه را شوکه کرد
عکسی زیبا از آرامگاه دانای علی برفی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 09:202024-02-27اجتماعي

همزیستی با روزهای برفی


برف و سرما، چهره شهرها را تغییر می دهد و برای لذت بردن از آن لازم است حواس مان به خیلی چیزها باشد از رهگذران خیابان و بچه ها تا پرنده ها و حتی سلامت خودمان.

- برف و سرما، چهره شهرها را تغییر می دهد و برای لذت بردن از آن لازم است حواس مان به خیلی چیزها باشد از رهگذران خیابان و بچه ها تا پرنده ها و حتی سلامت خودمان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با بارش برف و باران در اکثر نقاط کشور، روزنامه خراسان در مطلبی با این عنوان نوشت: برف بی صدا می بارد اما پر هیجان است، هربار که برف می بارد خوشحال می شویم اما ساعتی نگذشته دردسرها شروع می شود.

خریدها را چه کنیم؟ اگر لوله های آب یخ بزنند، چه کنیم؟ اگر پکیج روی تراس خراب شود چه؟ چه بر سر پرنده ها می آید؟ کارتن خوابی که توی پارک محل بود در چه حال است؟ چرا پله های مجتمع و اداره خیس، گِلی و کثیف شده و فهرستی بلندبالا از این چیزها.

می شود از روزهای برفی به اندازه لحظه شروع باریدنش لذت ببریم اگر حواس مان به چیزهای ساده ای باشد که در این پرونده مروری سریع بر آن ها خواهیم داشت.

با ما باشید.

بزرگ تر فامیل و همسایه سالخورده خیلی از افراد سالخورده تنها زندگی می کنند، یا زوج های مسنی هستند که در شرایط عادی از عهده کارهای خودشان برمی آیند اما در روزهای برفی غیر از سرما، لغزنده بودن معابر برای آن ها خطرناک است و خ


برچسب ها: برف بی صدا می بارد - پرنده - بارش برف و باران - روزنامه خراسان - خیابان - بچه ها - کارتن خوابی
آخرین اخبار سرویس:

همزیستی با روزهای برفی

همزیستی با روزهای برفی