مطالب مرتبط:
مصر: نشست های تکمیلی مذاکرات پاریس برای آتش بس در غزه برگزار می شود
آغاز مذاکرات آتش بس جنگ غزه در پاریس
احتمال پیشرفت در مذاکرات آتش بس غزه در پاریس
التهاب شدید در مرز لبنان و اسراییل با تبادل آتش سنگین/آمار شهدای غزه از 29 هزار و 600 نفر گذشت/ادعای اسراییل درباره پیشرفت در مذاکرات پاریس
جزییات مذاکرات پاریس از زبان رسانه های مختلف رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 21:102024-02-24بين الملل

جزییات جدید از مذاکرات پاریس درباره آتش بس در غزه


وب گاه آمریکایی آکسیوس به نقل از دو منبع گزارش داد «در جریان مذاکرات پاریس پیشرفت هایی حاصل شده است که ممکن است در چند روز آینده به مذاکرات جدی تری بر سر توافق درباره جنگ غزه، - وب گاه آمریکایی آکسیوس به نقل از دو منبع گزارش داد در جریان مذاکرات پاریس پیشرفت هایی حاصل شده است که ممکن است در چند روز آینده به مذاکرات جدی تری بر سر توافق درباره جنگ غزه، آتش بس و تبادل اسرا منجر شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وبگاه خبری نوشت به گفته این منابع، مقامات آمریکایی، قطری و مصری روز جمعه در جریان یک نشست کلیدی در پاریس، چارچوب جدید و دقیق تری را برای تبادل اسرا به مذاکره کنندگان صهیونیستی ارائه کردند.

این منابع گفتند: چارچوب به روز شده پیشنهاد می کند که حماس در ازای آتش بس 6 هفته ای و آزادی صدها اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی، حدود 40 اسیر صهیونیستی در غزه را آزاد کند.

دو منبع مذکور گفتند در جریان مذاکرات پاریس پیشرفت هایی حاصل شده است که می تواند در چند روز آینده به مذاکرات جدی تری بر سر این توافق منجر شود.

یک مقام ارشد آمریکایی هم گفت: پیشرفت هایی در مذاکرات در مورد تبادل اسرا در پاریس در روز جمعه حاصل شد، اما فاصله زیادی تا دستیابی به توافق وجود دارد.


برچسب ها: مذاکرات - صهیونیستی - آمریکایی - پاریس - تبادل اسرا - آتش بس - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از مذاکرات پاریس درباره آتش بس در غزه

جزییات جدید از مذاکرات پاریس درباره آتش بس در غزه