مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 07:452024-02-28اجتماعي

اعلام محدودیت های تردد در جاده ها در تعطیلات آخر هفته


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت های قطعی و احتمالی تردد در جاده های کشور برای تعطیلات پایان هفته را تشریح کرد.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره محدودیت های ترافیکی پیش بینی شده در جاده های کشور طی تعطیلات پایان هفته، گفت: محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور از ظهر رورز چهارشنبه9 اسفند ماه آغاز شده و تا صبح روز شنبه 12 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

بر این اساس نیز تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

البته تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی درباره محدودیت ترافیکی اعمال شده برای محور چالوس برای امروز گفت: امروز در این محور محدودیت تردد در صورت پر حجم بودن ترافیک و به شکل موقتی اعمال خواهد شد.

در همین راستا نیز در صورت پر حجم بودن تردد و اعلام ماموران پلیس راه حاضر در محل، از ساعت 15 امروز تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران ممنوع شده و از ساعت 17 تا 24 تردد از پل زنگوله یعنی انتهای دهانه شمالی تونل البرز به مقصد چالوس بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های تردد در جاده ها در تعطیلات آخر هفته

اعلام محدودیت های تردد در جاده ها در تعطیلات آخر هفته