مطالب مرتبط:
لحظه کشتن شدن سرباز آمریکایی ایران تبار در افغانستان
تلاش 8 سناتور آمریکایی برای توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
لحظه کشتن سرباز آمریکایی ایران تبار در افغانستان
مسلمان شدن فعال مشهور آمریکایی و همسرش در اولین روز ماه رمضان/ ویدئو
جمع بندی تازه آمریکایی ها از برنامه هسته ای ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 14:252024-03-13بين الملل

ابتذال آمریکایی


هرچه به موعد انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا نزدیک تر می شویم به نظر می رسد که دو حزب دموکرات و جمهوری خواه نهایتاً رقابت دوباره ای را بین جو بایدن و دونالد ترامپ کلید خواهند زد.

- اما در این بین بسیاری از کارشناسان، تحلیلگران و ناظران با مطرح شدن دوباره این دو چهره (بایدن و ترامپ)، موضوع افول و حتی ابتذال سیاست ورزی در آمریکا را مطرح می کنند و معتقدند ایالات متحده در یک وضعیت بی سابقه ای از سقوط سیاست ورزی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: هرچه به موعد انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا نزدیک تر می شویم به نظر می رسد که دو حزب دموکرات و جمهوری خواه نهایتاً رقابت دوباره ای را بین جو بایدن و دونالد ترامپ کلید خواهند زد.

اما در این بین بسیاری از کارشناسان، تحلیلگران و ناظران با مطرح شدن دوباره این دو چهره (بایدن و ترامپ)، موضوع افول و حتی ابتذال سیاست ورزی در آمریکا را مطرح می کنند و معتقدند ایالات متحده در یک وضعیت بی سابقه ای از سقوط سیاست ورزی قرار گرفته است، کما اینکه در همین رابطه وال استریت ژورنال با انتقاد شدید از دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه نوشت، آمریکا هرگز مجبور نبوده است بین دو نامزد اینقدر پیر یکی را انتخاب کند و هرگز در دوران مدرن انتخاب بین دو نامزد تا این اندازه منفور که قبلاً سابقه کار در کا


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - آمریکا - انتخابات ریاست - جمهوری - دونالد ترامپ - ریاست جمهوری - حزب دموکرات
آخرین اخبار سرویس:

ابتذال آمریکایی

ابتذال آمریکایی