مطالب مرتبط:
اعلام لیست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان یزد
روایت یک فعال اصولگرا از عجایب لیست قالیباف-پایداری: منشی همسر قالیباف هم در لیست است / یکی دیگر از خانم های لیست، دختر باجناق یکی از موسسین شورای ائتلاف است / یکی از آقایان، شاه داماد رییس شورای ائتلاف شهر ری است، دیگری پدرخانم یکی از اعضاست / یک خانم دیگر لیست هم خواهر شوهر یکی از خا
مردم به فهرست شورای ائتلاف به عنوان لیست اصلی اعتماد دارند
حدادعادل: جمنا هیچ وقت در انتخابات مجلس لیست نداده/ شورای ائتلاف سعی کرده تشکل موسمی و فصلی نباشد
روایت یک فعال اصولگرا از عجایب لیست قالیباف-پایداری: منشی همسر قالیباف هم در لیست است / یکی دیگر از خانم های لیست، دختر باجناق یکی از موسسین شورای ائتلاف است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 23:452024-02-27سياسي

لیست شورای وحدت و ائتلاف در همدان اعلام شد


لیست کاندیداهای منتخب و مورد حمایت شورای وحدت استان همدان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در حوزه انتخابیه همدان و فامنین اعلام شد.

- ایسنا/همدان لیست کاندیداهای منتخب و مورد حمایت شورای وحدت استان همدان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در حوزه انتخابیه همدان و فامنین اعلام شد.

شورای وحدت استان همدان با شعار همه با هم تحول برای حل مشکل لیستی از کاندیداهای منتخب و مورد حمایت خود منتشر کرد.

براساس گزارش رییس ستاد انتخابات شورای وحدت استان همدان، 800 ساعت مصاحبه و ارزیابی از کاندیداها با حضور دو تیم خبره انجام شده است و با در نظر گرفتن فاکتورهای مورد نظر در نهایت به این لیست رسیده اند.

هدف این شورا از ارائه لیست مورد حمایت، رسیدن به لیست قوی برای انتخابات و حل مشکلات جامعه و پیگیری مطالبات مردم است و امیدوار هستند با تلاش احزاب و رسانه ها و احساس مسئولیت مردم آگاه و انقلابی حضور پرشوری در 11 اسفند داشته باشند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان نیز لیستی از کاندیداهای منتخب و مورد حمایت خود در حوزه انتخابیه شهرستان های همدان و فامنین منتشر کرد.

براساس گزارش رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان، مصاحبه های تخصصی با نامزدهای انتخابات مجلس به منظور انتخاب کاندیدای مورد


برچسب ها: شورای وحدت - استان همدان - ائتلاف نیروهای انقلاب - همدان - نیروهای انقلاب اسلامی - کاندیداها - شورای
آخرین اخبار سرویس:

لیست شورای وحدت و ائتلاف در همدان اعلام شد

لیست شورای وحدت و ائتلاف در همدان اعلام شد