مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 10:352024-02-24سياسي

صنعتگران و مطالبه آنها برای نگاه دوباره مجلس به قوانین صنعتی و صادراتی


صنعت بویژه در ایران بخش بسیار مهمی از اکوسیستم اقتصادی کشور است، از آن بخش ها که وجودش و فعالیتش شوخی بردار نیست، هر اتفاقی که در مناسبات داخلی و خارجی کشور و وضعیت اقتصادی، - ایسنا/مرکزی صنعت بویژه در ایران بخش بسیار مهمی از اکوسیستم اقتصادی کشور است، از آن بخش ها که وجودش و فعالیتش شوخی بردار نیست، هر اتفاقی که در مناسبات داخلی و خارجی کشور و وضعیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و حتی فرهنگی کشور رخ دهد بر او تاثیرگذار است و این تاثیرگذاری در ادامه خود تاثیر متقابل بر حوزه های گفته شده را رقم می زند.

در واقع این یک ارتباط متقابل و بسیار حساس است که باید همیشه مورد توجه سیاستگذاران و قانونگذاران باشد، هر اختلال و تصمیم نادرست یا بی کیفیتی در این چرخه بزرگ زنجیره ای را آسیب زده یا آن را حذف می کند و در نهایت چرخش چرخ صنعت با مشکل مواجه خواهد شد.

مجلس عرصه قانونگذاری است، قوانینی که سرنوشت حوزه های مختلف از جمله صنعت را مشخص کرده و گاه آن را تغییر می دهند، اگر درست باشند سرنوشتی خوب و اگر غلط یا ناقص باشند سرنوشتی بد در انتظار صنعت و فعالان صنعتی است.

از آنجاکه صنعت مستقیما با اشتغال و از این لحاظ مستقیما با اقتصاد خانوارهای کارگری مرتبط است و از آنجاکه جامعه کارگری در ایران بواسطه گستردگی صنایع بزرگ و کوچک بسیار بزرگ است، هرگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتگران و مطالبه آنها برای نگاه دوباره مجلس به قوانین صنعتی و صادراتی

صنعتگران و مطالبه آنها برای نگاه دوباره مجلس به قوانین صنعتی و صادراتی