مطالب مرتبط:
پردیس افکاری کیست+بیوگرافی و سرطان
پردیس افکاری، بازیگر مشهور تلویزیون به سرطان مبتلا شد
(ویدئو) بغض قطب الدین صادقی برای وضعیت پردیس افکاری
فیلم/ آقای وزیر جان پردیس افکاری را نجات دهید
پردیس افکاری کیست و بیماری او چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 23:202024-02-21پزشكي

همسر پردیس افکاری: فقط معجزه می خواهیم


همسر پردیس افکاری با ارایه توضیحاتی درباره وضعیت جسمانی این بازیگر تاکید کرد که همه مراحل درمان طی شده ولی فقط یک معجزه می تواند سبب بهبودی او شود.

- همسر پردیس افکاری با ارایه توضیحاتی درباره وضعیت جسمانی این بازیگر تاکید کرد که همه مراحل درمان طی شده ولی فقط یک معجزه می تواند سبب بهبودی او شود.

محمد نجفی در گفتگو با ایسنا همچنین تاکید کرد که خانواده این بازیگر تمام هزینه های درمان را تامین کرده اند و نیازی به حمایت ارگان یا نهادی نیست.

او درباره آخرین وضعیت جسمانی پردیس افکاری که دچار سرطان کبد است، توضیح داد: در آخرین صحبتی که با پزشک ایشان داشتم، عنوان کردند دیگر از نظر پزشکی، کاری از دست شان برنمی آید مگر اینکه معجزه ای رخ بدهد.

نجفی افزود: پزشکان بیمارستان مفرح تمام آنچه را از دست شان برمی آمد، انجام دادند و پرونده همسرم را متخصصان و پرفسورهای گوناگونی بررسی کردند و متاسفانه همه متفق القول هستند که دیگر کاری از دست کسی ساخته نیست.

او اضافه کرد: سه روز پیش تعدادی از دوستان و هم دانشکده ای های همسرم برای انتقال او به بیمارستان دیگری اقدام کردند ولی هم کادر درمان بیمارستان فعلی و هم آن بیمارستانی که مد نظرشان بود، صلاح ندانستند که ایشان را جا به جا کنیم چون کوچکترین حرکتی می توانست مشکل ساز باشد.


برچسب ها: وضعیت جسمانی - پردیس - بازیگر - همسر - وضعیت - توضیح - درمان
آخرین اخبار سرویس:

همسر پردیس افکاری: فقط معجزه می خواهیم

همسر پردیس افکاری: فقط معجزه می خواهیم