مطالب مرتبط:
ارتش پای کار انتخابات/ صندوق های رای به مناطق مرزی خراسان رضوی منتقل شدند
آغاز پرشور انتخابات 1402 در خراسان شمالی
استاندار خراسان شمالی: شرکت در انتخابات حق و تکلیف است
خانواده شهدا، پای کار انتخابات
فیلم(5)| همه پای کار انتخابات در هوای زیر صفر مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 15:452024-03-01سياسي

مرزنشینان خراسان شمالی پای کار انتخابات


در منطقه مرزی شمال شرق ایران مرزدارانی غیور زندگی می کنند که یکی از حماسه سازان تاریخی کشور بوده و امروز دوباره برای ایران قوی و برای اعتلای وطن پای صندوق های رای حاضر شده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی در منطقه مرزی شمال شرق ایران مرزدارانی غیور زندگی می کنند که یکی از حماسه سازان تاریخی کشور بوده و امروز دوباره برای ایران قوی و برای اعتلای وطن پای صندوق های رای حاضر شده اند.

خراسان شمالی با کشور ترکمنستان بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک دارد که تعداد زیادی از روستاهای راز و جرگلان و شیروان در منطقه نوار مرزی قرار دارد و بیش از 22 هزار مرزنشین در شعاع 20 کیلومتری مرزهای این استان سکونت دارند.

مردمان مرزنشین و غیور خراسان شمالی در 45 سال گذشته همواره سلحشورانه از مرزهای کشور دفاع کرده و در این مدت همواره پشتیبان نظام و ولایت بوده اند و امروز 11 اسفندماه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کشور همانند مردم سراسر کشور، برای خلق حماسه ای دیگر آمده اند تا بار دیگر خاری برچشم دشمنان باشند.

آمده ایم تا با حضور خود در پای صندوق های رای دشمنان را روسیاه کنیم چابک یکی از اهالی روستای دویدوخ در منطقه مرزی شهرستان راز و جرگلان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دشمن از مدت ها قبل نقشه کشیده تا م


برچسب ها: خراسان شمالی - پای صندوق های رای - خراسان - صندوق های رای - شمال - مرزنشین - ایران
آخرین اخبار سرویس:

مرزنشینان خراسان شمالی پای کار انتخابات

مرزنشینان خراسان شمالی پای کار انتخابات