مطالب مرتبط:
عذرخواهی به کنار اشتباهات را هم قبول کنید/ معنای مردم سالاری و اولویت امروز ما/دورنمای جنگ غزه در سایه تنش مصر و اسراییل
اذعان ارتش اسراییل به تلفات سنگین در منطقه الزیتون در شهر غزه
قانونگذاران آمریکایی یک بسته کمکی بازبینی شده برای اوکراین پیشنهاد کردند
کشاورزان لهستان مرز اوکراین را مسدود کردند
ایلان ماسک برنده جنگ روسیه و اوکراین را مشخص کرد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 12:002024-02-21بين الملل

سایه سنگین غزه و اوکراین بر نشست گروه 20 در ریو


وزیران خارجه گروه 20 از امروز (چهارشنبه) نشست دو روزه ای را در برزیل با دستور کار درگیری ها و بحران ها در جهان، از جنگ غزه و اوکراین گرفته تا دو قطبی شدن فزاینده فضای بین الملل آغاز می کنند.

- وزیران خارجه گروه 20 از امروز (چهارشنبه) نشست دو روزه ای را در برزیل با دستور کار درگیری ها و بحران ها در جهان، از جنگ غزه و اوکراین گرفته تا دو قطبی شدن فزاینده فضای بین الملل آغاز می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتظار می رود آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا و سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، برای اولین نشست اعضای بلندپایه گروه 20 در سال جدید (میلادی) در ریودوژانیرو حضور داشته باشند – البته بدون وانگ یی، همتای چینی.

برزیل که در ماه دسامبر ریاست دوره ای گروه 20 را از هند برعهده گرفت، ابراز امیدواری کرده مجمعی با بیشترین ظرفیت برای تأثیرگذاری مثبت بر دستور کار بین المللی ترتیب دهد.

اما تلاش های ایناسیو لولا داسیلوا، رییس جمهور برزیل برای تبدیل G20 به فضایی برای یافتن زمینه های مشترک زمانی آسیب دید که این چپگرای کهنه کار، رژیم صهیونیستی را به دلیل نسل کشی محکوم کرد و حملات این رژیم در نوار غزه را با هولوکاست مقایسه و طوفان دیپلماتیک بپا کرد.


برچسب ها: وزیر امور خارجه - گروه 20 - دستور کار - بین الملل - اوکراین - وزیر امور خارجه آمریکا - گروه
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین غزه و اوکراین بر نشست گروه 20 در ریو

سایه سنگین غزه و اوکراین بر نشست گروه 20 در ریو