مطالب مرتبط:
این چهره های سیاسی هم در انتخابات شرکت کردند +عکس
این چهره های سیاسی هم در انتخابات شرکت کردند؛ از صفارهرندی تا معاون رییسی و ... +عکس
فیلم| دعوت والدین شهدای یزد از مردم برای شرکت در انتخابات
سلیمی: مادران بخاطر آینده فرزندان و ترسیم هویت زن ایرانی باید در انتخابات شرکت کنند
دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در انتخابات مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 14:002024-03-01سياسي

شرکت در انتخابات تقوای سیاسی است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: کسانی که بی بهانه انتخابات و رای دادن را ترک می کنند نمی توانند از تقوای الهی صحبت کنند زیرا انتخابات نقش مهمی در سرنوشت تمام آحاد مردم دارد و به نوعی مصداق مهم تقوای سیاسی است.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام11 اسفندماه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات، اظهار کرد: کسانی که در انتخابات شرکت کردند در اصل از آزمون خداوند سربلند بیرون آمده و به تکلیف خودشان عمل کردند.

نکونام تاکید کرد: کسانی که بی بهانه انتخابات و رای دادن را ترک می کنند نمی توانند از تقوای الهی صحبت کنند زیرا انتخابات نقش مهمی در سرنوشت تمام آحاد مردم دارد و به نوعی مصداق مهم تقوای سیاسی است.

وی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و چیزی به تمام شدن ماه مبارک شعبان نمانده است در این ماه به دعا خواندن به ویژه مناجات شعبانه سفارش شده است زیرا این دعا حرف دل با خداوند است.

نکونام با اشاره به دهه نکوداشت مساجد گفت: مساجد جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند و در آنجا اعتلای رشد فکری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی شکل می گیرد در همین رابطه بهداشت مساجد را جدی بگیرید تا مومنان در مکانی آراسته به عبادت بپردازند.


برچسب ها: انتخابات - بهانه انتخابات - حجت الاسلام والمسلمین - تقوای الهی - ماه مبارک - چهارمحال و بختیاری - خطبه های نماز جمعه
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات تقوای سیاسی است

شرکت در انتخابات تقوای سیاسی است