مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1402 ساعت 18:452024-03-15سياسي

نگاهی به وصیتنامه یادگار امام، حاج سید احمد خمینی (ره)


در بخشی از ‏‏وصیت نامه یادگار امام آمده است: به فرزندان عزیزم حسن و یاسر (رضا) و علی سفارش ‎ ‎ می کنم که متدین و باتقوی باشند و دوست دارم در حوزه ‎ ‎ علمیه قم درس دینی بخوانند و در موقعش متلبس به لباس ‎ ‎ روحانیّت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن وصیتنامه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی (ره) که در کتاب مهاجر قبیله ایمان به چاپ رسیده، بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم با امید به رحمت واسعه حضرت حق جل جلاله و ایمان به ‎ ‎ حقانیّت آنچه حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفیٰ صلی الله علیه ‎ ‎ وآله وسلّم آورده است و با اقرار به تبعیّت محض از معصومین ‎ ‎ بزرگوار بخصوص مولای متقیان امیر مؤمنان و خلیفه بلافصل رسول ‎ ‎ اکرم صلی الله علیهما و آلهما .

‎ اینجانب احمد خمینی فرزند امام خمینی رضوان الله ‎ ‎ تعالی علیه در تاریخ 30 / شهریور / 71 هجری شمسی مطابق ‎ ‎ با 23 / ربیع الاوّل / 1413 قمری چند سطری به عنوان ‎ ‎ وصیت می نویسم تا به این اصل اسلامی عمل کرده باشم.

1- وصی خود فرزندم حسن خمینی را قرار دادم تا در ‎ ‎ صورت امکان به آنچه مورد نظرم است عمل نماید انشاءالله ‎ ‎ خداوند به ایشان پاداش خیر دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به وصیتنامه یادگار امام، حاج سید احمد خمینی (ره)

نگاهی به وصیتنامه یادگار امام، حاج سید احمد خمینی (ره)