مطالب مرتبط:
دانشگاه صنعت ماشین سازی در سه کلان شهر ایران راه اندازی می شود
5 شهرک صنفی در مشهد راه اندازی می شود
5 شهرک صنفی در مشهد راه اندازی می شود
سامانه تلفنی ویژه انتخابات در مشهد راه اندازی شد
مشارکت رسانه ملی در برگزاری انتخابات با راه اندازی 200 کانال انتخاباتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 16:352024-02-28حوادث

وعده پوچ پرداخت سودهای کلان با راه اندازی کارخانه صنایع غذایی


فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری زن و شوهری در مشهد و سمنان خبر داد که با وعده پوچ پرداخت سودهای کلان، 4 بیلیون ریال (400 میلیارد تومان) از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری زن و شوهری در مشهد و سمنان خبر داد که با وعده پوچ پرداخت سودهای کلان، 4 بیلیون ریال (400 میلیارد تومان) از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

سردار رهام بخش حبیبی امروز، 9 اسفندماه با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چندین پرونده و شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان از طریق اقدامات پوچ تجاری و شرکت در راه اندازی کارخانه صنایع غذایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این پرونده مالباختگان از طریق آگهی های پوچ و فریبنده مسئولین شرکت مبنی بر انجام اقدامات تجاری و راه اندازی کارخانه صنایع غذایی و تراش های قیمتی و ساخت و ساز و .

نسبت به واریز وجه به حساب آنان اقدام می کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کلاهبرداران (زن و شوهر) با ترفندهای زیرکانه و از روش های متداول پرداخت سود به عده ای اندک استفاده و مردم را به خرید مجدد سهام و سرمایه گذاری ترغیب اما در ادامه پس از دریافت مبالغ هنگفتی حدود 400 میلیارد تومان، دیگر به هیچ طریق پاسخگوی مراجعان و مالباختگ


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان فارس - فرمانده انتظامی استان - کلاهبرداری - فرمانده انتظامی - راه اندازی - شهروندان - کارخانه
آخرین اخبار سرویس:

وعده پوچ پرداخت سودهای کلان با راه اندازی کارخانه صنایع غذایی

وعده پوچ پرداخت سودهای کلان با راه اندازی کارخانه صنایع غذایی