مطالب مرتبط:
واکنش رسانه فرانسوی به شکست ناپذیری تیم استقلال
واکنش رسانه پرتغالی به شکست سپاهان مقابل پیکان
طلسم آزادراه منجیل - رودبار شکست
همه منتظر شکست مسی هستند !
پیام دلگرم کننده رونالدو پس از شکست النصر + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 09:002024-03-10سياسي

چه کنیم تا بر شکست عاطفی غلبه کنیم


شکست عاطفی مراحلی دارد که پست سر گذاشتن هر مرحله، نیازمند آگاهی از آن است و هر فرد با هر تجربه تقریبا چیزی شبیه به سوگ را تجربه می کند که برای عبور از آن نیاز به راهکارهای خاصی دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک روانشناس گفت: شکست عاطفی مراحلی دارد که پست سر گذاشتن هر مرحله، نیازمند آگاهی از آن است و هر فرد با هر تجربه تقریبا چیزی شبیه به سوگ را تجربه می کند که برای عبور از آن نیاز به راهکارهای خاصی دارد.

علی اکبری، در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: تعاریف گوناگونی را به شکست عاطفی نسبت داده اند و هر فردی با توجه به برداشت، احساسات و تجربه ای که از شکست عاطفی داشته، تعریف خاص خودش را از آن دارد لذا تعریف کلی و عمومی این است که برهم خوردن، پایان پذیرفتن و تمام شدن یک رابطه عاطفی و عاشقانه، که عموما از سوی یک طرف رابطه اتفاق می افتد، شکست عاطفی گفته می شود که در این نوع شکست، عموما یک سوی رابطه، به پایان دادن رابطه اصرار دارد و سمت دیگر رابطه، در یک جبر برای پذیرفتن آن قرار می گیرد.

وی بیان کرد: بسیاری از افرادی که با شکست عاطفی مواجه می شوند، تصور می کنند که هیچ درد و رنجی بالاتراز این اتفاق وجود ندارد و نمی توانند از این دوره زندگی خود عبور کنند درحالی که این افکار تنها عوارض پس از شکست عشقی است و به دلیل ناراحتی که در لحظه برای فرد ایجاد


برچسب ها: شکست عاطفی - عاطفی - شکست - نیاز - رابطه - نیازمند - رابطه عاطفی
آخرین اخبار سرویس:

چه کنیم تا بر شکست عاطفی غلبه کنیم

چه کنیم تا بر شکست عاطفی غلبه کنیم