مطالب مرتبط:
تجهیز 6 فضای آموزشی برای اسکان مسافران نوروزی در ملایر
ثبت 90 میلیون نفر شب اقامت مسافر در مازندران
شهر جهانی نوآوری و فناوری های نرم راه اندازی می شود
آغاز به کار ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
جشنواره نوروزی سمنان دیار کاروانسراهای ثبت جهانی برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 13:002024-03-11سياسي

ظرفیت اسکان 1000 مسافر در اقامت های نوروزی شهر جهانی ملایر


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر از آمادگی کامل ستاد خدمات سفر در بحث پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر از آمادگی کامل ستاد خدمات سفر در بحث پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: 10 کمیته تخصصی در این زمینه تشکیل شده است.

ابراهیم جلیلی امروز دوشنبه 22 اسفند در جمع خبرنگاران، با اشاره به شکل گیری ستادهای فرعی در بخش های چهارگانه شهرستان، اظهار کرد: 12 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی با همکاری اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه در 15 منطقه در سطح استان همدان استراحتگاه های موقت در قالب کمپین 30-60 راه اندازی شده است، افزود: تعدادی از این کمپین ها در سطح شهرستان ملایر آماده فعالیت است.

این مقام مسئول از آماده باش کمیته امدادونجات با همکاری هلال احمر و پایگاه های امدادونجات جاده ای در گردنه زاغه و روستای پری خبر داد و گفت: کمیته خدمات انتظامی و امنیتی نیز با هم همکاری ناجا راه اندازی شده است.

وی از ساخت و نصب 150 المان نوری و 50 المان مناسبتی توسط شهرداری ملایر در طول ایام نوروز خبر داد و گفت : در بحث اسکان و تأمین رفاه مسافران و گردشگران با همکاری اداره آموزش و پرور


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی - گردشگران نوروزی - ستاد خدمات سفر - نوروزی - راهداری و حمل ونقل جاده ای - مسافران - مسافر
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اسکان 1000 مسافر در اقامت های نوروزی شهر جهانی ملایر

ظرفیت اسکان 1000 مسافر در اقامت های نوروزی شهر جهانی ملایر