مطالب مرتبط:
برف 71 راه روستایی در قزوین را مسدود کرد
برف محور هراز را مسدود کرد
جاده هراز به دلیل برف و کولاک مسدود است
برف و کولاک جاده هراز را مسدود کرد
وضعیت راه های کشور؛ بارش برف و باران در جاده های 24 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1402 ساعت 23:002024-02-25اجتماعي

برف 71 راه روستایی در قزوین را مسدود کرد


در حال حاضر تمامی گردنه های استان از جمله قسطین لار و بهرام آباد در منطقه رودبار الموت، کوهین، هیجب، طالقان و آوج با بارش برف، کولاک شدید و کاهش دید روبرو بوده و تردد به سختی انجام می شود.

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: بارش برف که از امروز در سطح استان آغاز شده راه ارتباطی 71 روستا را مسدود کرد.

  جواد حق لطفی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر تمامی گردنه های استان از جمله قسطین لار و بهرام آباد در منطقه رودبار الموت، کوهین، هیجب، طالقان و آوج با بارش برف، کولاک شدید و کاهش دید روبرو بوده و تردد به سختی انجام می شود.

  وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی قزوین، تمامی نیروهای این اداره کل از شب گذشته در حالت آماده باش کامل قرار داشتند و در حال حاضر نیز عملیات برفروبی و نمک پاشی در سطح محورها و گردنه های استان در حال انجام است.

  حق لطفی ادامه داد: به علت کولاک شدید و کاهش دید از ساعاتی پیش جاده بویین زهرا - ساوه از سوی 2 استان قزوین و مرکزی مسدود شده و به رانندگان نیز توصیه شده تا از محور جایگزین، یعنی آزادراه غدیر تردد کنند.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تاکید کرد: به رانندگان و مسافران توصیه می کنیم تا ضمن اجتناب از سفرهای غیرضروری، تحت هیچ ش


برچسب ها: استان - بارش برف - کولاک شدید - بهرام آباد - قسطین لار - اداره کل هواشناسی - کاهش دید
آخرین اخبار سرویس:

برف 71 راه روستایی در قزوین را مسدود کرد

برف 71 راه روستایی در قزوین را مسدود کرد