مطالب مرتبط:
دستگاهها به کاهش فرایند خطرپذیری کمک کنند/ آثار سیل اخیر سیستان و بلوچستان
انتقال دو دستگاه کوره ذوب توسط فلوله
برگزاری قرعه کشی 20 دستگاه آیپد در جشنواره تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید
وجوه امانی دستگاه های اجرایی بررسی می شود
برگزاری قرعه کشی 20 دستگاه آیپد در جشنواره تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 11:002024-03-14اقتصادي

دستگاه ها به فرآیند کاهش خطرپذیری کمک کنند


رییس سازمان مدیریت بحران در پنجمین جلسه ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران در سال 1402 تاکید کرد که دستگاه ها به فرایند پیشگیری و کاهش خطرپذیری کمک کنند.

- رییس سازمان مدیریت بحران در پنجمین جلسه ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران در سال 1402 تاکید کرد که دستگاه ها به فرایند پیشگیری و کاهش خطرپذیری کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور، در این جلسه با تاکید بر هماهنگی همه جانبه دستگاه های مسئول به ویژه وزارت صمت، وزارت نیرو و وزارت نفت در حوزه مدیریت مصرف گاز در شرایط اضطراری؛ گزارشی از میزان تولید و مصرف مربوط به بخش های مختلف از جمله صنایع، کارخانه ها، مناطق مسکونی، کشاورزی، خدماتی و اداری توسط شرکت ملی گاز ایران ارائه شد.

پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی نیز در این جلسه با تشریح عملکرد جمعیت در امدادرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان بر لزوم تقویت ذخایر امدادی هلال احمر تاکید کرد و افزود: طی برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد با افزایش ظرفیت انبارها، اقلام غذایی و امکانات برپایی اسکان اضطراری، آمادگی لازم برای ارتقای تاب آوری جامعه در مقابل مخاطرات طبیعی ایجاد شود.


برچسب ها: سازمان مدیریت بحران - رییس سازمان مدیریت بحران - سازمان مدیریت - مدیریت بحران - رییس سازمان مدیریت - دستگاه ها - پیشگیری
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها به فرآیند کاهش خطرپذیری کمک کنند

دستگاه ها به فرآیند کاهش خطرپذیری کمک کنند