مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 10:202024-02-28سياسي

خجسته : چرا نباید «ایرانوود» داشته باشیم


نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در حوزه فرهنگی معضل ما نداشتن فرماندهی فرهنگی است، در دنیا هالیوود و بالیوود داریم چرا «ایرانوود» نداشته باشیم.

- نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در حوزه فرهنگی معضل ما نداشتن فرماندهی فرهنگی است، در دنیا هالیوود و بالیوود داریم چرا ایرانوود نداشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن خجسته باقرزاده نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نشست انتخاباتی در ایرنا، اظهار کرد: درباره نسبت رسانه و مخاطب سه رویکرد شامل رویکرد تجویزی و از بالا به پایین مطرح است که اکثر رسانه های دینی در دنیا و رسانه های سلامت محور نسبت شان تجویزی یعنی باید و نباید است.

وی ادامه داد: رویکرد دومی که گسترده است و درباره ادبیات ارتباطات زیاد درباره آن بحث می شود رویکرد مشتری مداری و بازار است، در ادبیات ارتباطات دو بحث اساسی وجود دارد یک بحث همین است که محتوای خوب محتوایی است که بازار تعیین کند و رویکرد سوم که دوست مداری است، نه مانند تجویزی ها و نه مثل مشتری مداری ها است در این رابطه، ارتباط با مخاطب دوستانه است و کار ما در این بین بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه 90 درصد سازمان ها در ایران در نقطه تطبیق قرار دارند، بیان داشت: در حوزه فرهنگی معضل ما نداشتن فرماندهی فرهنگی است، در دنیا هالیوود و بالیوود داریم چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خجسته : چرا نباید «ایرانوود» داشته باشیم

خجسته : چرا نباید «ایرانوود» داشته باشیم