مطالب مرتبط:
احمدی نژاد آرای خود را در صندوق انداخت
آرای اولیه و منتخبان سه حوزه انتخاباتی کرمانشاه اعلام شد خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
عکسی از کارت ملی رهبر انقلاب/ ایشان رأی خود را در کدام صندوق انداختند؟
رهبر انقلاب رأی خود را در کدام صندوق انداختند؟
دعوت مردم از مردم: برای پرچم ایران و آینده مملکت پای صندوق بیایید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 14:302024-03-02سياسي

مدیرعامل و کارکنان ایران خودرو آرای خود را به صندوق انداختند


مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو با حضور پرشور در پای صندوق سیار مستقر در این شرکت، آرای خود را به صندوق انداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی به همراه جمعی از مدیران و کارکنانی که در روز تعطیل جمعه در محل کار حضور داشتند، دوشادوش مردم سربلند ایران در اقصا نقاط کشور، رای خود را برای سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، به صندوق انداختند.

مدیرعامل ایران خودرو ضمن قدردانی از کارکنان این گروه صنعتی برای حضور مسوولانه و متعهدانه در انتخابات، شرکت در انتخابات را اولین حق جامعه برای تعیین سرنوشت خود دانست و اظهار کرد: در تمامی اسناد حقوق بشری نیز تعیین سرنوشت به عنوان اولین حق بشر شناخته شده و این حق باید توسط مردم به جای آورده شود.

وی ادامه داد: هر فردی که برای کشور، امنیت و قوانین و مقررات و از همه مهم تر آینده فرزندانش اهمیت قائل است باید در این انتخابات شرکت و در تعیین سرنوشت سیاسی و اقتصادی کشور مشارکت کند.

عظیمی خواستار حضور همه مردم شریف ایران و کارکنان زحمتکش گروه صنعتی ایران خودرو در این حماسه شد و گفت: شرکت در انتخابات سبب افزایش امنیت کشور می شود و انتخاب افراد اصلح زمینه ساز تغییرات اساسی در ساختار اقتصادی کشور و حل مشکلات خواهد شد.


برچسب ها: انتخابات - ایران خودرو - کارکنان - انتخابات مجلس شورای اسلامی - مدیرعامل - سیزدهمین دوره انتخابات - گروه صنعتی ایران خودرو
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل و کارکنان ایران خودرو آرای خود را به صندوق انداختند

مدیرعامل و کارکنان ایران خودرو آرای خود را به صندوق انداختند